Міністерство інфраструктури України працює над можливістю зближення тарифів. Про це в інтерв’ю Ліга.Бізнес розповів профільний міністр Владислав Криклій. Він розповів, що вже в найближчий місяць тарифна комісія міністерства формалізує рішення, яке пізніше буде узгоджуватися з Державною регуляторною службою.
“Ми хочемо ліквідувати привілейованість окремої групи вантажів коштом інших, ліквідувати тарифну дискримінацію. Це необхідно робити. Але також необхідно розробляти і впроваджувати авансування зі знижками. Це цікава модель, як в авіаперевезеннях. Купуєте заздалегідь, бронюєте перевезення певного обсягу – отримуєте дисконт. Це зможе вирівняти й тарифну складову” , – розповів Криклій.
За словами Криклія, він розуміє, що деяким представникам бізнесу таке рішення може не сподобатися, проте зближення тарифів — правильний крок, адже, на думку міністра, ситуація, коли “однаково зношується інфраструктура, однакове навантаження, а тариф різний” – не є правильною. Криклій також зазначив, що очікує на появу незалежного регулятора тарифів вже цьогоріч. Мовляв, тоді такої проблеми не буде.
“Щоб був цього року. Я максимально зацікавлений, щоб цього року з’явився незалежний тарифний регулятор, ми прибрали політичну складову і передали визначення тарифів на перевезення на колегіальний орган. Хочемо дотувати перевезення — не проблема. Але робимо це з бюджету, а не шляхом кроссубсидування. Виплатила компанія дивіденди, взяли, визначили на свій розсуд, скільки можемо витратити на соціальні програми, підтримку виробників … Або дотуємо комусь тариф за допомогою бюджету. Але не по-іншому. Зараз що виходить? Просто несправедлива модель”, – відзначив міністр.
Нагадаємо, що проти зближення тарифних класів виступила асоціація Укрцемент . Виконавчий директор асоціації Роман Скільський переконаний, що така ініціатива буде надзвичайно шкідливою для цементної галузі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики