Інтерв’ю

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Олександра Клітіна: Я думаю, що команда Гройсмана фактично кришувала УЗ і все, що там відбувалося

Минуло близько року, як у транспортному професійному громадському середовищі стали масово присутні вульгарні політичні інструменти – компромати, пранки, загрози, інтриги й “ліві” Telegram-канали. Кадрові війни стали переважати над боротьбою за вантажопотік, який постійно міліє, а національні правоохоронні органи “шиють” реформаторам справи про те, у чому не розбираються. У цей ряд вписується історія Олександри Клітіної, яку внаслідок публікації листування пранкера і звинувачень колишнього нардепа “Слуги народу” Антона Полякова, звільнили з держслужби в міністерстві.

Нападки на неї не припиняються й досі, а в заголовках ЗМІ ім’я Олександри Клітіної рідко зустрічається без приставки “скандальна ексзаступниця”, що, за її словами, не залишає їй вибору, окрім як перейти до рішучої протидії.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Андрій Рязанцев: Кадрова компонента домінує над експлуатаційними та фінансово-економічними показниками 

Без заперечень, Андрій Рязанцев може претендувати на місце найбільш контактного посадовця в Укрзалізниці, що у наш час трапляється досить рідко. Утім, після його звільнення питань до нього стало навіть більше. Чому так сталося, які події тому передували та які подробиці історії сигналізують про відкрите протистояння в компанії, у великому інтерв’ю з Андрієм Рязанцевим. 

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Роман Веприцький: Від нас ідуть клієнти через нашу закритість і однобічність. Ми брудні й корумповані

15 червня Наглядова рада УЗ прийняла рішення відсторонити Романа Веприцького від повноважень в.о. члена правління. Про мотиви таких кадрових рішень, куди рухається УЗ та що очікувати від конкурсу відсторонений посадовець розповів в інтерв’ю Rail.insider.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Владислав Притоманов: Приватна тяга для великих гравців – це ризик показати некомпетентність Укрзалізниці

Міністр інфраструктури кілька місяців поспіль виступав з незмінною тезою про необхідність запровадження експерименту із приватною тягою в системі Укрзалізниці. Тепер процес перейшов до робочих нарад Укрзалізниці з інтересантами проєкту, а також відбору учасників спеціальною комісією при МІУ. Утім, процес виявився не таким прозорим, яким його представляли громадськості. Детальніше – в інтерв’ю з одним із учасників робочої групи з приватної тяги при МІУ Владиславом Притомановим.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Володимир Омелян: Буде зроблено все можливе, аби не допустити приватних перевізників на мережу

Укрзалізниця давно не є взірцевим підприємством. Проте кризова ситуація, спричинена коронавірусом, врешті оголила справжні проблеми Перевізника. Адже збитки за перший квартал сягають 7 млрд грн. Про необхідні зміни і, головне, чому вони не відбулись і не відбуваються, у великому інтерв’ю Rail.insider розповів ексміністр інфраструктури Володимир Омелян.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Дмитро Абрамович: Побачимо, хто поїде. Відповідно до законодавства й у визначеному порядку

Відомо, що Українська залізниця завжди лавірує однією рейкою в збиткових пасажирських перевезеннях та час від часу прибуткових вантажних. Іншою ж рейкою в неоплачуваних амортизаціях розбитої інфраструктури, у вхитаному рухомому складі, який вже давно відпрацював своє, і в тотальній заполітизованості. І все це розмаїття проблем зв’язують лише шпали з численних популістських і не дуже виступів чиновників різних рівнів. Усе це називається “будувати майбутнє залізниці”.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Владислав Притоманов: Укрзалізницю врятує лише демонополізація

Реформа залізниці, малодіяльні станції і приватна тяга. На його думку, Укрзалізниця в гонитві за прибутками не приділяла належної уваги стану інфраструктури, аби мінімізувавти свої витрати. Про це та багато іншого ми поговорили з керівником сектору інфраструктури Офісу ефективного регулювання BRDO Владиславом Притомановим.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Дмитро Чорненький: Високий рівень локалізації призводить до подорожчання закупівлі локомотивів

Через пандемію коронавірусу Укрзалізниця була змушена відкласти конкурс щодо придбання 205 нових локомотивів. Тепер він має відбутися не в березні, як планувалося раніше, а у квітні. Про закупівлю нових локомотивів, про готовність брати в цьому конкурсі участь та про локалізацію виробництва локомотивів ми поговорили з представником Концерну Siemens Mobility Дмитром Чорненьким.

Читати далі

Віктор Довгань: Спадковість нової влади та євроінтеграція
Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Віктор Довгань: Спадковість нової влади та євроінтеграція

Причини провалу турборежиму, виконання програми євроінтеграції та фінансування залізниці. Наші журналісти поспілкувалися із Віктором Довганем, який обіймає посаду радника Міністра інфраструктури, а в минулому був заступником міністра з питань європейської інтеграції. З паном Довганем ми обговорили проблеми Укрзалізниці, які з рук в руки передаються різними високопосадовцями. Також в інтерв’ю Ви прочитаєте: про оголошену закупку нових локомотивів та поступове втрачання залізницею своїх клієнтів.

Читати далі

Андрій Рязанцев
Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Андрій Рязанцев: Ринок дуже швидко відчує, що договір дозволить нам швидше коригувати відносини з клієнтом

За результатами традиційного обговорення нового договору з клієнтами ми попросили Андрія Рязанцева дати коментар щодо того, якими будуть відносини з клієнтами в умовах гострого профіциту, низького прогнозування перевезень та відтоку обсягів у бік альтернативних видів транспорту. Відповідь прийшла позитивна. Що з того вийшло – читайте далі.

Читати далі