Статті

Читати далі
Новини, Статті

Даріус Закараускас : Короткострокові перспективи ринку перевезень зернових залізницею

Автор статті: Даріус Закараускас директор BGS Rail Згідно з прогнозами, падіння перевезень зернових залізничним...

Читати далі

Читати далі
Новини, Перевезення, Статті

Олександр Войтко: Три причини, чому Smart Ticket не запрацює в серпні

Автор статті: Олександр Войтко директор філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» Концепція Smart Ticket...

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Всеволод Великодний: Back on Track. Перша частина пропозицій до “єдиного договору”

У нормативно-правовій роботі Укрзалізниці правовідносини, що приховуються під формулюванням “інші документи” стосуються чи не всього ринку вантажоперевезень у цілому. Серед наслідків: заплутані відносини й відповідальність між клієнтами Перевізника та показова нездатність до спільної позиції між галузями економіки, об’єднавчим чинником яких має виступати державний Перевізник. Така ситуація існує давно й змінити її досить важко. Однак, аби запустити цей процес, варто називати речі своїми іменами. У межах спільного проєкту Rail.insider та BRDO – “Back on Track” аналітик Rail.insider Всеволод Великодний дасть ключові визначення, які варто врахувати в новому договорі на перевезення перед тим, як пропонувати документ клієнтам.

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Володимир Іващук: Back on Track. Від перестановки керівників ставлення до клієнтів не змінюється

На початку червня Укрзалізниця запровадила так звані “довгострокові контракти” – новий продукт на ринку вантажних перевезень. Попри системні переконання Перевізника про фундаментальні зміни для клієнтів, знайшлося місце для скепсису голови правління асоціації “Український логістичний альянс” Володимира Іващука. Матеріал підготовлений в межах проєкту Back on Track.

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Андрій Буковський : Back on Track. Аналіз та прогнози фінансової частини.

Штучне здешевлення вартості, відсутність системних змін  у структурі компанії та організації перевезень створює умови, у яких залізничний транспорт не задовольняє потреби економіки в перевезеннях на рівні 24%. Коротко про необхідність додаткового фінансування Укрзалізниці та загрози, що можуть виникнути на цьому підґрунті, у першій статті експерта сектору “Інфраструктура” Офісу ефективного регулювання (BRDO) Андрія Буковського. 

Читати далі

Читати далі
Статті

Костянтин Гапій: Росія нав’язує Україні свого монополіста

Транзит та імпорт вугілля – одна з ланок економічного тиску на Україну. Тенденції на ринку перевезень часто відображають політичний вектор у економічних відносинах між державами.

Читати далі