Новини, Новини бізнесу

Журналісти Rail.insider дізналися подробиці впровадження приватної тяги

Наразі в експертному середовищі активно обговорюється питання договору, згідно з яким буде співпрацювати бізнес та Укрзалізниця у питанні впровадження приватної тяги. Незалежний експерт Владислав Притоманов в інтерв’ю Rail.insider розповів, що першу офіційну робочу групу з приватної тяги буде створено на платформі Укрзалізниці, куди увійдуть усі учасники по мірі допуску до експерименту. Їхнє головне завдання – формування договору на перевезення з вантажовласником та окремий договір з оператором приватного локомотива на доступ до інфраструктури.

«Ось ці два договори потрібно буде продумати. В офіційну групу також увійдуть експерти та представники ГО. За цим буде стояти як мінімум дві-три робочі групи: перша – від Асоціації українських залізничних перевізників, якою завідує Володимир Крот, друга – моя з Ferrexpo, СКМ і аграріями. І, можливо, буде третя сила, яка складатиметься з експертів», – розповів Притоманов

Експерт відзначив, що зараз в бізнес середовищі йдуть активні дискусії щодо договору, який треба взяти як приклад

«Є чудові договори на експлуатацію інфраструктури: європейські, прибалтійські, російські, казахські. Ось, власне, чотири базиси, які можна брати, доповнювати й готувати для нашого експерименту. Почнемо з європейських і прибалтійських, тому що вони працюють в просторі ЄС і ближчі до реформи. Практика Казахстан Темір Жоли також дуже цінна, оскільки у них теж є приватна тяга й вона не погано працює», – зазначив він.

Також йдеться обговорення й технічних питань: де будуть відпочивати локомотивні бригади в разі потреби, як будуть повертатися порожні вагони, додаткові платежі тощо

Детальніше читайте в інтерв’ю з Владиславом Притомановим ТУТ

Читайте також