Новини, Укрзалізниця

Жмак розповів, де взяти $310 млн на оновлення рухомого складу

Скасування відрахувань компанією земельного податку та плати до Державного дорожнього фонду дозволило б зекономити та переправити на нагальні потреби галузі значні фінансові ресурси. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак в інтерв’ю виданню Kyiv Post.

«Компанія платить 150 мільйонів доларів на рік за землю, де є рейки. Жодна інша країна не оподатковує землю під рейками. Також Укрзалізниця сплачує Державному дорожньому фонду акцизний збір у розмірі 50 мільйонів доларів, а це гроші, що використовуються на ремонт доріг, а не рейок», — заявив Жмак.

За словами керівника компанії, скасувавши ці податки та скоротивши певний перелік витрат, Укрзалізниця може заощадити 310 мільйонів доларів та використати їх для придбання нових локомотивів, вагонів тощо.

«Нам потрібно намагатися заробляти гроші, не збільшуючи тарифи та зменшуючи наші витрати», — резюмував Володимир Жмак.

Наразі у Верховній Раді зареєстрований та розглядається в комітетах законопроєкт про скасування оподаткування земель залізничного транспорту – «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду особливостей оподаткування платою за землю».

Нагадаємо, раніше радник міністра інфраструктури Владислава Криклія Віктор Довгань пропонував скасувати податок на землю для Перевізника. Також таку ініціативу підтримують в Українській зерновій асоціації, де вважають, що частину зекономлених коштів Укрзалізниця могла б витратити на підтримку малодіяльних станцій.

Читайте також