Новини

Загальний дефіцит сертифікованих сховищ зерна може становити 40-65 млн т – Андрій Рязанцев

Директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев зазначив, що залізниця прагне максимально забезпечити потреби ринку в перевезенні зернових, врожаї яких щороку зростають. Для цього, зокрема, потрібно будувати додаткові потужності для зберігання цієї продукції, насамперед у припортових зонах. Про це він сказав під час наради представників Укрзалізниці та Української зернової асоціації щодо актуальних питань транспортування залізничним транспортом зернових вантажів, повідомляє “Магістраль”.

За словами Андрія Рязанцева, загальний дефіцит сертифікованих сховищ може становити приблизно 40-65 млн т. Крім того, відчувається значний розрив у регіональному покритті по областях. Деякі області лише на 20-30 % від обсягу врожаю забезпечені сховищами.

«За оцінками експертів, сума коштів, необхідних для покриття цього дефіциту, становить до $ 16 млрд. За нашими підрахунками, для ритмічних перевезень зернових упродовж року необхідні додаткові потужності для зберігання приблизно 13 млн т вантажів у припортових зонах, які потім у піковий сезон можна доправляти до портів або залізницею, або автомобільним транспортом», — зазначив директор з розвитку бізнесу УЗ.

Нагадаємо, у жовтні Укрзалізниця перевезла рекордний за останні два роки обсяг зернових вантажів — 3,97 млн тонн.

[democracy id=”18″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також