Економіка, Новини, Укрзалізниця

За перше півріччя чисті збитки Укрзалізниці складуть 6-10 млрд грн, — Желько Марчек

Виконувач обов’язків голови правління Укрзалізниці Желько Марчек заявив, що за перше півріччя збитки підприємства складуть від 6 до 10 млрд грн. Відповідна заява опублікована на медіацентрі “Магістраль”.

За словами Желько Марчека, лише в березні Укрзалізниця недоотримає 1,2 – 1,4 млрд грн. За його прогнозами, це найгірші результати товариства з 2015 року. Причиною таких показників є коронавірус і введений через його епідемію карантин.

“Вплив нового коронавірусу на економіку України та бізнес є вкрай несприятливим. Зупинка регулярних пасажирських перевезень залізницею означає не лише недоотримання доходів, а й необхідність компенсувати пасажирам витрати за попередньо придбані квитки. Вантажний сегмент також потерпає від епідемії та запроваджених карантинних заходів. Уже зараз ми спостерігаємо зниження обсягів виробництва до 30 % та зупинку роботи окремих підприємств-вантажовідправників, що також негативно впливає на дохідність товариства”, – заявив Желько Марчек.

Враховуючи відповідний стан речей, в.о. голови правління анонсував суттєве скорочення витрат на закупівлю матеріально-технічних ресурсів, товарів та послуг, зменшення капітальних інвестицій, тимчасового скорочення додаткових виплат для всіх працівників компанії, аби зменшити навантаження на фонд оплати праці.

“Наглядова рада товариства, правління та директорат апарату вже відмовилися за власною ініціативою від премій та всіх додаткових виплат. Я прошу вас із розумінням поставитися до цих кроків, адже вони є життєво необхідними для стабілізації фінансового становища Укрзалізниці. Ми очікуємо, що ситуація покращиться вже у другому півріччі 2020 р. — і тоді ми не лише повернемо традиційні виплати залізничникам, а й будемо намагатися компенсувати всі недоотримані кошти”, – резюмував посадовець.

Раніше повідомлялось, що Укрзалізниці доведеться внести корективи до свого закупівельного плану через епідемію коронавірусу. Також напередодні Укрзалізниця під тиском бізнесу погодилась відтермінувати до 1 червня введення в дію нового Договору на перевезення вантажів.

Читайте також