В Укрзалізниці перелічили  умови впровадження приватної тяги
Новини, Рухомий склад

За останніх 15 років Укрзалізниця втратила 37% локомотивів

За останні 15 років Укрзалізниця втратила 37% локомотивів. Про це повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час скайп-конференції на ресурсі Elevatorist.com.

“З кожним роком вік машин наближається до того, коли людей уже на пенсію проводили”, – зазначив Рязанцев

Подібну заяву Рязанцев зробив у контексті роз’яснення пріоритетності для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями.

“Вагонні відправки в режимі обмеженого тягового ресурсу залишатимуться на завершення технологічного процесу. Спочатку в нас стоїть завдання тим обмеженим ресурсом, який є, здійснити перевезення максимальної кількості вантажів. У цій ситуації пріоритет лягає рівно: спочатку йдуть маршрутні графікові, потім звичайні маршрути, потім повагонка”, – зазначив Рязанцев.

Зауважимо, що у спадок з часів СРСР Укрзалізниці дісталося 6283,5 од. локомотивів, у тому числі 1944 од. електровозів та 4339,5 од. тепловозів.

За останніх 15 років Укрзалізниця втратила 37% локомотивів

За даними Rail.insider, актуальний стан локомотивів значною мірою визначається незадовільними темпами оновлення парку при високому ступені зносу. Починаючи з 1996 року, спільно з фахівцями наукових організацій розробляються і вводяться в дію технічні умови на продовження терміну служби наявного локомотивного парку, згідно з якими виконується капітальний ремонт (КРП, капітально-відновлювальний ремонт) з подовженням терміну служби на 15-20 років залежно від серії локомотива.

Найближчим часом значна частина тягового рухомого складу відпрацює подовжений термін експлуатації і буде списана через загрозу руйнування, викликаного “втомою” металу. Іншими словами, якщо не оновлювати парк локомотивів, згодом УЗ перейде критичну межу безпечної експлуатації тягового складу.

На сьогодні середній знос локомотивів становить 96,8%, у тому числі електровозів – 93,3%, магістральних тепловозів – 99,6%, а маневрових тепловозів – 99,9%. Середній вік електровозів складає 40,6 років за нормативного віку в 30 років, магістральних тепловозів – 30,7 років за нормативних 20 років, маневрових тепловозів – 35,8 років за нормативних 25 років. Більше інформації можна дізнатись в «Статистика та аналітика. Розширена версія». 

Читайте також