Новини, Укрзалізниця

Вимогу щодо мінімального рівня локалізації виробництва локомотивів підвищать до 35%

На зустрічі представників Кабміну та бізнесу домовилися щодо підвищення відсотку локалізації для майбутніх локомотивів, які планує замовити Укрзалізниця. Про це повідомляє пресслужба Крюківського вагонобудівного заводу.

Так, відповідна нарада відбулась 10 червня. На ній були присутні представники ФРУ, УЗ, Мінінфраструктури, Мінекономіки, Антимонопольного комітету, промислових підприємств. Серед останніх, крім ЕВБЗ, були: Хартрон – Експрес, завод «Електроважмаш», Укрелектроапарат, «Екватор» та інші.

На нараді було заявлено, що встановлений мінімум локалізації від УЗ (15%) є неприпустимо низьким показником для такого масштабного проєкту. Він має складати 35%, в ідеалі – 53%, наші виробники здатні це забезпечити.

У результаті було домовлено, що мінімальний рівень вимоги щодо локалізації виробництва локомотивів в Україні має бути 35%. Таким чином буде внесено корективи у пропозиції Укрзалізниці.

Також буде створено робочу групу з 2 підгруп, одна з яких визначить фінансові інструменти закупівлі, друга сформулює вимоги до локалізації, займатиметься технологіями та визначенням вартості життєвого циклу.

Нагадаємо, на початку травня УЗ розпочала процес відбору виробника 205 електровозів. Було заявлено, що виробник має підтвердити готовність щодо локалізації на мінімальному рівні 15% (бажано 25-30% чи вище) виробництва всіх електровозів в Україні з подальшим збільшенням рівня локалізації.

При цьому, у федерації роботодавців підрахували, що локалізація на рівні 50% може принести країні 200 млн євро. Уже 6 травня українські виробники звернулися до Уряду з вимогою підвищити встановлений мінімум локалізації.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також