Новини, Укрзалізниця

Володимир Корнієнко розповів, якою має бути структура УЗ після реформування

Створені внаслідок реформування АТ “Укрзалізниця” компанії повинні мати більшу державну частку в статутному капіталі та бути об’єднані в державний залізничний холдинг. Таку думку висловив керівник організації роботодавців «Галузеве об’єднання підприємств залізничного транспорту «Федерація залізничників України» Володимир Корнієнко в інтерв’ю медіацентру “Магістраль”.

“Вважаю, особливої вигоди від їхнього продажу на сторону не буде. Дані компанії цілком можуть бути ринковими й конкурентними. Відповідний досвід є в Німеччині, Польщі, інших країнах. Там залізничні компанії об’єднані в державні холдинги. І це чудово працює”, – сказав він.

За словами Корнієнка, саме уряд та профільне міністерство повинні визначати стратегію холдингу.

“Наприклад, якщо для оператора інфраструктури головне завдання — її підтримка, то для перевізника — напрямки вантажопотоків або поліпшення пропускної здатності. Поки не зрозуміло, хто, у разі повного поділу компаній, вкладатиме кошти в розвиток інфраструктури. А це найбільш витратна частина”, – зауважив він.

Як відомо, в Укрзалізниці переконують у доцільності створення холдингу після поділу УЗ на трьох операторів. Водночас Міністерство інфраструктури України виступає за повне розділення державної АТ «Укрзалізниці» на три компанії без подальшого об’єднання їх в межах холдингу.

[democracy id=”18″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також