Віктор Довгань: Угода про асоціацію між Україною та ЄС у сфері транспорту виконана лише на 16%
Новини, Інфраструктура

Віктор Довгань: Угода про асоціацію між Україною та ЄС у сфері транспорту виконана лише на 16%

Угода про асоціацію між Україною та ЄС у сфері транспорту виконана лише на 16%. Про це в інтерв’ю Rail.insider розповів радник міністра інфраструктури Віктор Довгань. За словами Довганя, такі низькі показники зумовлені низкою факторів. Серед них:

  • Рада так і не ухвалила важливі законопроєкти

«І перший серед них – законопроєкт “Про залізничний транспорт”. Важливий, адже імплементує низку директив ЄС. Далі – законопроєкти “Про внутрішній водний транспорт”, “Про перевезення небезпечних вантажів” і два законопроєкти “Про автомобільний транспорт”. І по суті це все. Усі основні законопроєкти, які необхідно ухвалити», – зазначає Довгань

  • Не ухвалено Стратегію реформування циклу управління інфраструктурними проєктами

«Тобто зміни вимог до будівництва, підготовки проєктів, підготовки Cost-Benefit аналізу. Щоб ми готували інфраструктурні проєкти швидше та якісніше та, найголовніше, будували більше й краще.Для чого також потрібно спрощувати вимоги до проєктування, будівництва та інженерного нагляду, аби ми не будували мости, як у Запоріжжі чи Подільсько-Воскресенський міст у Києві – десятиріччями, а в межах інфраструктурного циклу проєкту з визначеним строком та сталим фінансуванням» – зазначає Довгань

На думку радника міністра, якщо ці речі зробити у 2020 році, то Україна виконає Угоду про асоціацію з ЄС у сфері транспорту.

«Практично це (виконання угоди. – ред.) дасть дуже багато речей: лібералізацію ринку й можливість інвестувати в ці сфери як в приватну тягу чи в перевезення річкою, так і дасть можливість краще використовувати кредити європейських банків – ЄБРР та ЄІБ», – резюмує Довгань.

Також в інтерв’ю Довгань відзначив той факт, що реалізація інфраструктурних проєктів Україною, м’яко кажучи, кульгає. Як приклад він навів електрифікацію ділянки «Долинська-Миколаїв», щодо якої кредитний пакет двох європейських банків на 300 млн євро було підписано ще у 2018 році, але парламент ратифікував його лише минулого року. Повне інтерв’ю читайте ТУТ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також