У 2019 Укрзалізниця планує отримати від Крюківського вагонобудівного заводу один новий дизель-поїзд, тоді як за контрактом 2018 року, передбачалося постачання шести. Така, м’яко кажучи,мінлива поведінка УЗ далеко не єдина проблема, що перешкодажає розвитку вагонобудівної галузі в Україні.
“Є програмні документи, де розписано УЗ все на 5 років і згідно з цими документами ми працюємо. І щороку цю програму УЗ не виконує, не затверджує. Так працювати не можна. Те ж саме стосується і стратегії розвитку залізниці в якій мало конкретики” – розповів Член правління, директор зі збуту та маркетингу ПАТ “КВБЗ” Вадим Дузік
Дізнайтеся більше у відео:
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики