Новий договір на перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня
Новини, Перевезення

В УЗА вважають, що оновлений договір УЗ на перевезення вантажів треба доопрацювати

Низка положень у проєкті Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів потребують доопрацювання. Так вважають в Українській зерновій асоціації.

«Зокрема, йдеться про документальне оформлення відносин відправника та перевізника, фінансові відносини та відповідальність сторін тощо. Усі пропозиції зерновики офіційно надали до УЗ та сподіваються на їх врахування», – ідеться в офіційній заяві на сайті УЗА.

Зерновики наголошують на критичній важливості ефективної роботи залізниці для аграрної галузі та зернового ринку зокрема, адже виробництво та експорт зерна в Україні щорічно зростає.

«Так, за експертною оцінкою УЗА, у найближчі роки очікується зростання виробництва зерна й олійних до 100 млн т, експорту – до 70 млн т. Україна впевнено рухається до цих показників і вже цьогоріч виробництво зерна сягнуло 98 млн т, а експорт, за нашими оцінками, досягне рівня 60 млн т. Понад 95% експорту зерна здійснюється через морські порти Чорного та Азовського морів, при цьому близько 70% обсягу зерна транспортується від елеваторів до портів залізницею. Сьогодні перевезення зерна займає понад 10% від фізичного обсягу вантажних перевезень Укрзалізниці, але при цьому приносить їй 20% всіх доходів від усіх вантажних перевезень», – ідеться в УЗА.

Раніше Європейська бізнес асоціація також  закликала доопрацювати новий договір на вантажні перевезення.

Зауважимо, 31 травня УЗ оприлюднила нову редакцію договору на вантажні перевезення. Сам договір має вступити в силу з 1 липня.

Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження. Проте Укрзалізниця не встигла його доопрацювати до 1 червня.

Читайте також