Новини, Інфраструктура

В Укрзалізниці розповіли, як відбувається впровадження сучасних систем автоматики й телекомунікації

В Укрзалізниці триває модернізація управління рухом поїздів. З цією метою створюється Головний центр управління перевезеннями в Києві, шість регіональних центрів у регіональних філіях та 19 районних. Про це йдеться в статті «Масштабне впровадження сучасних систем автоматики та телекомунікації» медіацентру «Магістраль».

«Реорганізація дасть можливість оптимізувати систему управління рухом. Наразі в Україні є 103 диспетчерські дільниці. Після оптимізації їх залишиться 84», – зазначається у статті.

Паралельно із цим вдосконалюється і технічна база. Зараз системи диспетчерської централізації функціонують на 4 тис. 188 км колій. З них 1 тис. 693 км (40 %) вже оснащені сучасними мікропроцесорними системами. Укрзалізниця і надалі переходитиме на сучасне обладнання.

У стратегії розвитку компанії на 2020—2023 рр. передбачається встановлення мікропроцесорної техніки на ділянках загальною протяжністю 3 тис. 888 км. Капіталовкладення при цьому становитимуть 1,7 млрд грн.

Ще один важливий напрям технічного розвитку залізниці — модернізація технологічного радіозв’язку. Рішенням науково-технічної ради визначено, що в подальшому на Українській залізниці впроваджуватиметься зв’язок сучасного цифрового стандарту DMR.

«Уже розроблені технічні вимоги до майбутньої мережі. Нині успішно завершено тестову експлуатацію обладнання та функціоналу з компанією Motorola. Тривають випробування з компанією Hytera.Вартість проєктів становитиме 431,5 млн грн. Зокрема в наступному році стандарт DMR з’явиться на ділянках Київ—Козятин—Здолбунів—Львів, Гребінка—Миргород, Полтава—Кременчук—Бурти та Колосівка—Помічна—Подільськ. Тендери на будівництво мережі будуть оголошені вже в нинішньому році», – йдеться у повідомленні.

Сьогодні обслуговування потоків інформації Укрзалізниця здійснює за допомогою цифрової транспортної мережі зв’язку, побудованої на волоконно-оптичних лініях зв’язку загальною протяжністю 8,1 тис. км. Проте у власності Укрзалізниці перебувають лише 2,5 тис. км. Решта — 5,6 тис. км — орендуються в інших власників.

«Тому найближчими роками компанія має намір активно розвивати власні волоконно-оптичні лінії зв’язку. Згідно з планом на 2020—2023 рр. передбачається побудувати понад 1 тис. 600 км нових ліній на 11 напрямках. Загальна сума інвестицій становитиме 812 млн грн», – повідомив директор Департаменту автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця» Олег Бунчуков.

Нагадаємо, що, за словами Бунчукова, сьогодні на УЗ  експлуатують майже 31,3 тис. стрілок на 1 тис. 326 станціях, роз’їздах та блокпостах, однак більшість з них — 87 % — уже працюють понад нормативний термін.

 

[democracy id=”2″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також