Новини, Перевезення

В Укрзалізниці розповіли в яких вагонах повезуть зерно після того, як компанія стане зернотрейдером

Минулого року директор із розвитку бізнесу УЗ Андрій Рязанцев приголомшив ринок інформацією про те, що Укрзалізниця хоче почати експорт зерна як юридична особа, закуповуючи зерно у фермерів. Відтоді в УЗ думку стати зернотрейдером не полишили, а навпаки, — серйозно готуються підкорювати зерновий ринок.

В ексклюзивному інтерв’ю для Rail. insider Андрій Рязанцев розповів, що компанія в майбутньому планує закуповувати всі послуги з використання вагонів — зерновозів тільки через систему Прозорро. Тож, запевняє Рязанцев, зерно Укрзалізниці як зернотрейдера, поїде на рівних умовах із зерном інших учасників ринку.

“Якщо ми переходимо на 100% продажу через Прозорро, то ми так само будемо виходити на придбання з аукціонів, як і всі інші учасники. Тобто якщо це відбуватиметься, то це будуть різні структури, одна з яких буде брати участь у торгах. Тут ми розуміємо, що не для того ми виводимо в Прозорро 100% нашого парку, щоб потім самим собі під столом перепродавати ці вагони! І мені здається, що система, яка базується на матеріальному факторі й на яку не має впливу залізниця — це найбільш ефективна й прозора система розподілу рухомого складу”

Рязанцев також відзначив, що коли Укрзалізниця повністю вийде на Прозорро й буде повністю розподіляти вагони через цю систему — це нівелює ризики корупції.

“Все стане прозоро. Ми визначили для себе підходи, ми визначаємо, яку кількість вагонів можемо перевезти наступного місяця. І вже після цього починаємо їх поетапний розподіл від складніших, відповідальних і дорожчих продуктів до залишку продажу на голландському аукціоні, де ціна може йти вниз. І так матимемо цілком чесні ринкові умови для всіх” – відзначив Рязанцев в інтерв’ю.

Повне інтерв’ю про те якими будуть взаємовідносини з клієнтами в умовах гострого профіциту, низького прогнозування перевезень та відтоку обсягів у бік альтернативних видів транспорту читайте на нашому сайті.

Читайте також