Від початку року Південна залізниця навантажила майже 21 млн т вантажів
Новини, Рухомий склад

В Укрцементі розкритикували нову вимогу МІУ до вагонів щодо року випуску

В Укрцементі назвали нові вимоги щодо року випуску до вагонів не логічними. Про це під час пресконференції щодо скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів завив голова асоціації Укрцемент Павло Качур. Він додав — першочергово треба враховувати технічний стан вагонів, а не вік.

“В Україні нині 7,5 тис. вагонів-цементовозів, включаючи і вагони УЗ, і вагони приватних компаній. Найбільший ризик Укрзалізниці – з терміну експлуатації вагонів. Якщо слідувати проекту наказу, який готує Мінінфраструктури, УЗ сама собі створить проблеми. Тому що власних цементовозів у них не вистачає. Тільки 1 167 цементовозів стоять виведеними з експлуатації через техстан. Нам хотілося б, щоб це рішення було проаналізоване й прораховане, а не робило перекоси. Дуже нелогічною і незрозумілою є вимога року випуску. Насамперед важливо для безпеки його техстан, а не рік випуску”, – сказав він.

На сайті Міністерства інфраструктури оприлюднено проєкт наказу “Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті”. Запропоновані граничні строки служби вагонів  можна переглянути ТУТ. Обговорення проєкту триватиме до 12 листопада поточного року.

Нагадаємо, раніше металурги звернулися до уряду, аби той не підтримував ініціативу вагонобудівників щодо обмеження строків експлуатації вагонів із перевищенням нормативного терміну служби та заборони використання іноземних вагонів.

Читайте також