Інфраструктура, Новини

У Міністерстві фінансів назвали три залізничні проєкти, які можуть бути профінансовані у 2021 році

Заступник міністра фінансів Олександр Кава розповів виданню “День”, на що залізничний транспорт може розраховувати з державного бюджету у 2021 році, якщо не рахувати анонсовану раніше закупівлю пасажирських вагонів.

Так, за словами чиновника, з бюджету планується профінансувати три важливі інфраструктурні проєкти із розвитку залізничних пасажирських перевезень:

  • перший – це електрифікація і модернізація ділянки залізниці від станції імені Тараса Шевченка до міста Черкаси.

«Це дозволить запустити швидкісні електропоїзди Інтерсісті на маршруті Київ—Черкаси 3-4 рази на день з часом в дорозі до 2 години 45 хвилин. Сьогодні Черкаси єдиний обласний центр, який наближений до Києва, але не пов’язаний зі столицею ні зручним залізничним сполученням, ні швидкісним шосе. Для 300 тисяч жителів Черкас вже наступного року може початися нова ера транспортного сполучення зі столицею й іншими регіонами», – заявив Олександр Кава.

  • Другий проєкт – це електрифікація ділянки Житомир — Новоград-Волинський

«Зараз через місто Житомир, де проживає майже 300 тис. жителів, проходить лише 2 пасажирських поїзди. Жителі Житомира фактично позбавлені залізничного сполучення з переважною більшістю регіонів України і для того, щоб скористатися залізничним транспортом змушені їхати в Київ, або в Коростень, або в Бердичів. Електрифікація ділянки Житомир — Новоград-Волинський дозволить направити через Житомир не менше ніж 10 пар щоденних пасажирських поїздів. Відповідно, жителі Житомира отримають щоденне залізничне сполучення з 19 обласними центрами країни», – повідомив заступник міністра фінансів.

  • Третій проєкт передбачає модернізацію приміського сполучення Києва, зокрема електрифікацію залізниці до Василькова.

«Ідеться про відгалуження в 10 кілометрів від магістральної лінії Київ—Жмеринка. Це дозволить запустити приміські електропоїзди за маршрутом Київ—Васильків. Відповідно, зменшити навантаження на в’їзд у столицю дорогою М05 Київ — Одеса. Зараз вона перевантажна, особливо в години пік. Щоденно з Василькова в Київ на роботу приватними авто або маршрутками їздить 10-12 тисяч людей. Залізниця зможе забрати більше половини від цього пасажиропотоку: поїздки в Київ будуть швидші та передбачуваніші, а на автомобільній дорозі буде менше заторів», – резюмував посадовець.

Нагадаємо, раніше у Міністерстві фінансів заявляли, що опрацьовують можливість бюджетного фінансування придбання нових пасажирських вагонів і розвитку пасажирської залізничної інфраструктури, щоб у перспективі підвищити якість і швидкість пасажирських залізничних перевезень.

Також заступник міністра Олександр Кава встиг розповісти, на які маршрути спрямують нові вагони.

Читайте також