Новини, Порти

У 2019/2020 маркетинговому році Порт НІКА-ТЕРА перевалив на 20% більше вантажів, ніж минулого року

Морський спеціалізований порт НІКА-ТЕРА, що входить в Group DF, у 2019/2020 маркетинговому році (1 липня 2019 року – 30 червня 2020 року) перевалив 6,4 млн тонн аграрних вантажів (на 20% більше, ніж в 2018/2019 маркетинговому році). Про це повідомляє пресслужба підприємства.

Зазначається, що зростання відбулося завдяки збільшенню обсягу перевалки таких культур: ячмінь (+141%), пшениця (+51%) та шрот (+42%). Також порт вперше почав працювати з масляного культурою – ріпаком.

Традиційно в структурі перевалки зернових, зернобобових та олійних вантажів, а також продуктів їхньої переробки основний обсяг склали пшениця й кукурудза.

«У минулому маркетинговому році ми вдосконалили технологію рейдової перевалки вантажів на судна типу Panamax. Так, за відповідний період, з 26 завантажених в порту Panamax – 20 були довантажені на рейді. Крім довантаження великотоннажних суден зерновими й шротом, нами в цьому році була вперше здійснена рейдова перевалка соняшникової олії. Уже кілька танкерів довантажено таким чином», – зазначив начальник порту НІКА-ТЕРА Алім Агакішиєв.

Усього в 2019/2020 маркетинговому році порт обробив 263 судна із зерновими, зернобобовими й олійними вантажами, а також продуктами їхньої переробки. При цьому кількість оброблених суден типу Panamax виросла проти минулого періоду в понад 3 рази.

В Україні маркетинговий рік для окремих видів продукції рослинництва – це час  між липнем одного й червнем наступного року, тобто 2019-2020 маркетинговий рік – це період між 1 липня 2019 і 30 червня 2020 року.

Також на підприємстві повідомили, що наприкінці травня 2020 року порт НІКА-ТЕРА завершив черговий етап модернізації другого вантажного району, що спеціалізується переважно на зберіганні й перевалці сільськогосподарських вантажів. Зокрема, було завершено будівництво сучасного причально-вагового комплексу, що складається з двох технологічних ліній. Максимальна продуктивність кожної лінії – до 1800 м3/год.

У порт входять чотири спеціалізованих комплекси (вантажних райони): зерновий комплекс, комплекс з перевалки зернових, шроту і мінеральних добрив, комплекс з перевалки сипких вантажів відкритого зберігання й штучно-тарних вантажів, а також комплекс з перевалки наливних вантажів.

Читайте також