Новини, Укрзалізниця

УЗ з третьої спроби замовила послуги експедирування контейнерів за 1,5 млн грн

Укрзалізниця в результаті тендеру уклала договір щодо експедирування контейнерів з ТОВ “Балк контейнер сервіс”. Про це відомо з порталу публічних державних закупівель Prozorro.

Відповідний тендер “ЦТС “Ліски” оголосила 2 червня філія. Очікувана вартість становила 2,1 мн грн. На торги зайшло п’ятеро учасників:

  • ТОВ “Балк контейнер сервіс” – 1, 497 млн грн;
  • ТОВ “Стар шайн шипінг” – 1,5 млн грн;
  • ТОВ “КТЛ Україна” – 1,64 млн грн;
  • ТОВ “Марін лоджистікс” – 1,75 млн грн;
  • ТОВ “Грейнком шиппінг” – 2,132 млн грн.

29 липня філія “ЦТС “Ліски” уклала договір з переможцем аукціону — ТОВ “Балк контейнер сервіс”. Яке тепер має здійснювати послуги експедирування контейнерів до кінця поточного року.

Нагадаємо, що це був третій тендер щодо відповідних послуг цього року й перший успішний. Оголошені 24 березня торги не відбулися, бо на них подався лише один учасник — ТОВ “Балк контейнер сервіс”. На другий тендер (оголошений 24 квітня) зайшло одразу троє, крім вищезгаданого “Балк контейнер сервіс”, – ТОВ “Старт шайн шипінг” та ТОВ “Грейнком шиппінг”.

Тоді на торгах перемогла пропозиція “Стар шайн шипінг” (1,9 млн грн). Проте 2 червня організатор скасував тендер й оголосив новий. Адже ще на етапі подачі документів “Стар шайн шипінг” оскаржило тендерні умови в АМКУ. Причиною скарги стала вимога замовника, за якою майбутній учасник повинен мати приміщення в Одеському порту. Це, на думку “Стар шайн шипінг”, звужувало потенційне коло учасників, адже лише кілька експедиторських компаній мають там приміщення.

У результаті, АМКУ зобов’язав філію внести зміни до тендерної документації. Філія погодилася, але тут же скасувала тендер взагалі. Нібито торги перейшли на стадію аукціону, а на цьому етапі замовник уже технічно не може змінити тендерну документацію, тому необхідно скасувати торги й оголосити наново.

Тоді в “Стар шайн шипінг” заявили, що замовник навмисно не вніс зміни до документації, аби мати підстави скасувати торги. Такі дії, на думку учасника, філія нібито робить в інтересах ТОВ “Балк контейнер сервіс”.

“Нагадаємо, що «особливі відносини» Української залізниці з одним з учасників тендеру ТОВ «БАЛК КОНТЕЙНЕР СЕРВІС» на ринку обговорюються давно. Так, це питання було предметом журналістських розслідувань проєкту «Наші гроші» й порушувалося в інтерв’ю міністра інфраструктури України Владислава Криклія, який висловився про ситуацію, що склалася вкрай негативно”, – заявили тоді на офіційній сторінці “Стар шайн шипінг” у Facebook.

Крім цього, компанія намагалась оскаржити в АМКУ скасування переможного для неї тендеру, але той став на бік замовника й відхилив скаргу підприємства.

 

Читайте також