Новини, Рухомий склад

УЗ: для виїзду приватних локомотивів на колії загального користування немає нормативно-правових підстав

В Укрзалізниці заявили про відсутність нормативно-правового акта, який би дозволяв виїзд приватного магістрального локомотива на колії УЗ. Про це повідомили в АТ “Укрзалізниця” на запит ЦТС, підтвердивши введення заборони на оборот тепловозу General Electric ТЕ33А, що належить компанії “Івано-Франківськцемент”, на коліях загального користування.

Зокрема, в АТ УЗ повідомили, що наказом регіональної філії “Львівська залізниця” від 02.01.2019 №2 / од “Про проведення дослідних поїздок локомотивів ПрАТ “Івано-Франківськцемент” проводилися експериментальні поїздки на ділянках Хриплин-Ямниця-Ходорів, Ямніца- Ходорів-Львів-Клепарів, Ямниця-Чернівці.

“З огляду на відсутність врегулювання на законодавчому та нормативному рівнях доступу приватних локомотивів до залізничної інфраструктури, розпорядженням від 17.04.2019 №Ц / 4-55 / 615-19 скасовано наказ регіональної філії “Львівська залізниця” від 02.01.2019 №2 / од та припинені експериментальні поїздки локомотивами і локомотивними бригадами ПАТ “Івано-Франківськцемент”, – зазначили в УЗ.

Нагадаємо, раніше Директор департаменту стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський, розповів, що треба зробити, щоб приватна тяга вийшла на  залізну дорогу України.

“Наприклад, умовна компанія купує локомотив і везе свій вантаж в порти. Але якщо щось трапиться в дорозі, то хто за це буде відповідати? За нинішнім законодавством, всю відповідальність за транспортну пригоду буде нести Укрзалізниця”, – зазначив він під час конференції Grain Ukraine 2019.

Зі свого боку деякі експерти побоюються, що поява приватної тяги на залізниці призведе до втрати Укрзалізницею найприбутковішого виду діяльності

Читайте також: Нормативна технічна документація не забороняє, щоб приватна тяга вийшла на шляхи загального користування. 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також