Умови тендеру УЗ щодо експедирування контейнерів оскаржили в АМКУ через дискримінаційні умови
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Умови тендеру УЗ щодо експедирування контейнерів оскаржили в АМКУ

ТОВ “Стар шайн шипінг” направило скаргу до Антимонопольного комітету через дискримінаційні, на їхню думку, умови на тендері щодо послуг експедирування на залізниці. Торги напередодні оголосила філія “ЦТС “Ліски”. Про це відомо з порталу публічних закупівель ProZorro.

Підприємство звернуло увагу на вимогу замовника, за якою майбутній учасник повинен мати приміщення в Одеському порту. Це, на думку “Стар шайн шипінг”, звужує потенційне коло учасників, адже лише кілька експедиторських компаній мають там приміщення. Згідно з текстом скарги, здебільшого приміщення на території порту в комунальній власності, а отже отримати їх в оренду треба лише за бюрократичною процедурою і ймовірним учасникам не вистачить часу на це.

Окремо скаржник звертає увагу, що експедитор може виконати умови й без приміщення в порту. Таким чином, на думку підприємства, тендер прописаний під одного учасника.

Зауважимо, що це вже другий оголошений тендер цього року щодо експедирування контейнерів від філії “Ліски”. Проте перший не відбувся через те, що на нього подався лише один учасник — ТОВ «Балк Контейнер Сервіс». Це ж підприємство й здійснювало експедирування контейнерів УЗ торік.

В інтерв’ю виданню Цензор.NET міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що правоохоронці мають розібратися з ситуацією на ринку експедирування залізничних контейнерів. Зокрема, на питання журналістів про перший скасований тендер міністр відповів:

Компанія “Балк Контейнер Сервіс” (“БК Сервіс” – БЦ) – це саме один з прикладів того, що сталося. Вони монополізували цей напрям (експедиторські послуги з перевезення контейнерів. – БЦ). Я хочу, щоб правоохоронці з цим розібралися. Я в курсі цієї ситуації. Вважаю, що це велике шкідництво і недоотримані доходи держави. Замовчувати ці речі або не реагувати на них ми не плануємо”.

Потім Криклій додав і яскраве порівняння щодо ситуації з ЦТС “Ліски” та “БК Сервіс”:

“Це коли ви використовуєте державну монополію, ставите зверху “рибу-причепу” і вся енергія накопичується там, а держмонополія залишається ні з чим”.

Нагадаємо, що тендер щодо експедирування контейнерів має відбутися 12 травня. За умови, якщо АМКУ не затягне розгляд скарги.

Читайте також