Член наглядової ради Укрзалізниці Адомас Аудіцкас в інтерв’ю Цензор.НЕТ розповів про основні виклики та завдання для Наглядової ради Товариства.
За словами Аудіцкаса, мета наглядової ради зробити Укрзалізницю більш керованою й ефективною компанією, звівши до мінімуму корупцію:
“Горизонтальна мета — зробити компанію більш керованою, розділивши її за сферами. По суті Укрзалізницю потрібно перетворити на холдингову компанію. Виділити в окремі компанії інфраструктуру, вантажоперевезення й пасажирські перевезення. Так буде більше прозорості й такою компанією легше управляти”.
Наступним завданням є оновлення парку локомотивів, адже, за словами члена наглядової ради, 90% локомотивів побудовані ще в Радянському Союзі. Також наглядова рада планує позбутися непрофільних активів й побороти корупцію на підприємстві.
“Наша мета — забезпечити ефективну залізничну інфраструктуру для країни, а не займатися лікарнями та іншими ніяк не пов’язаними з перевезеннями речами.
Боротьба з корупцією. Ми створили в наглядовій раді спеціальний комітет, який буде цим займатися. У компанії щодо цієї частини ще багато проблем. Я думаю, що після змін у правлінні та призначення постійного нового керівника швидкість реформ збільшиться”, – заявив він.
Нагадаємо, раніше член правління компанії Франтішек Буреш повідомив, що УЗ планує переглянути інвестиційну програму товариства у бік українських виробників. У компанії сподіваються, що завдяки таким заходам збільшиться частка виробництва на базі українських підприємств нових локомотивів, запчастин, ключових комплектувальних, послуг з ремонту та проєктів модернізації.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики