Новини, Укрзалізниця

Укрзалізниця змінила умови продажу металобрухту

Зміна умов продажу металобрухту на Прозорро дозволила Укрзалізниці в серпні реалізувати майже третину всього наміченого на рік обсягу металобрухту всього за три дні. Так, на торги 21—23 серпня було виставлено кілька десятків лотів загальним обсягом 71,5 тис. т. Із них успішно продано 65 тис. т.(Це старі осі, колеса, рейки тощо).

Переможцями більшості торгів стали підприємства фінансово-промислових груп «Метінвест» та «Інтерпайп». Зокрема завод «Дніпроспецсталь». Порівняно невеликі партії залізничного металобрухту також закупили підприємства «Енергостіл» та «Ніжинський дослідно-механічний завод».

В УЗ такий прорив торгах брухтом пояснили зміною умови продажу.Переважно це стосується зміни умов торгів і доставки.

«Відтепер ми реалізуємо металобрухт, який уже завантажено у вагони. Крім того, зменшили до 50 % передоплату, після якої починатимемо відвантажувати брухт (раніше була 100 %). Втім, за несвоєчасне відвантаження запроваджуємо для компанії штрафні санкції», — зазначив в інтерв’ю виданю Магістраль директор із правових питань та майнової політики АТ «Укрзалізниця» Артур Резнік.

Такі кроки в бік бізнесу відмітили  в  асоціації “УАВтормет”.

“Укрзалізниця врахувала майже все, про що ми говорили на нарадах як про недоліки процедури торгівлі брухтом. В Укрзалізниці запровадили прийнятні умови передоплати (50%), навантаження за рахунок відправника, розбивку лотів на прийнятні обсяги, продаж окремо за видами брухту, без змішування у пропонованих лотах, відповідальність за зрив поставки та інше”, – зазначив президент асоціації “УАВтормет” Володимир Бублей.

Нагадаємо, у травні в Укрметалургпромі закликали Укрзалізницю переглянути умови продажу металобрухту через систему ProZorro. Тоді в УЗ відповіли, що  враховують інтереси всіх учасників ринку під час продажу металобрухту через систему ProZorro, а не підлаштовується під окремих учасників, що вимагають ексклюзивних вибіркових умов.

Читайте також