Новини, Інфраструктура, Перевезення

Укрзалізниця спільно з HHLA International GmbH розвиватиме інтермодальні перевезення в країні

Укрзалізниця покращить пропускну спроможність залізничної станції Одеса-Порт та вдосконалить залізничну інфраструктуру Одеського морського порту спільно з європейськими партнерами. Відповідні кроки компанія планує реалізувати в межах розвитку інтермодальних перевезень усередині України та у сполученні з країнами Східної Європи та Балтії.

Відповідний меморандум про співпрацю у сфері розвитку інтермодальних перевезень було підписано з німецькою компанією HHLA International GmbH, її дочірнім підприємством «Контейнерний термінал «Одеса» та новоствореним ТОВ «Українська інтермодальна компанія». Основна мета — створення нових логістичних продуктів для клієнтів.

«Наша спільна мета — запропонувати клієнтам нову якісну та швидку модель перевезення вантажів. Для цього Укрзалізниці з партнерами необхідно здійснити інвестиції у розбудову інфраструктури України та запровадити послуги інтермодальних перевезень, які відповідають сучасним вимогам клієнтів», — зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Крім того, за словами Юрика, Укрзалізниця планує привести систему тарифоутворення у відповідність до найкращої міжнародної практики та забезпечити ефективний розподіл операційних та комерційних ризиків.

Меморандум також передбачає в разі необхідності налагодження комунікації з органами влади, міжнародними організаціями, зокрема фінансовими, зацікавленими в розвитку залізничної інфраструктури.

Зі свого боку, в МІУ переконані — подібні кроки надалі суттєво зменшать час доставки вантажу та фінансові витрати на його перевезення.

«Законопроєкт про мультимодальні перевезення, розроблений Мінінфраструктури, залишається для нас одним із пріоритетів для подальшого розвитку транспортної галузі. Він не лише сприятиме захисту довкілля через переорієнтацію значної частини перевезень з автошляхів на річку та інші екологічні види доставки, а й значно спростить всі процедури. Незалежно від зміни видів транспорту та складної логістики, здійснювати перевезення вантажу можна буде всього за одним перевізним документом – документом мультимодального перевезення. Це оптимізує час і витрати, збільшить обсяги перевезень всередині країни і покращить сервіс. Ми заручаємося підтримкою наших німецьких колег і профільних фахівців морської та залізничної галузі для обміну досвідом та продовження розвитку цього напряму», – прокоментував підписання Меморандуму міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Загалом меморандум передбачає співробітництво щодо покращення якості послуг інтермодальних залізничних перевезень за кількома напрямками: як спрощення адміністративних процедур для прискорення курсування поїздів, так і низку заходів із підвищення ефективності інтермодальних поїздів, узгодження тарифів за найкращою міжнародною практикою та забезпечення вдосконаленого розподілу операційних та комерційних ризиків.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також