Укрзалізниця освоїла й розпочала серійне виробництво гальмівних колодок типу ЧС для електровозів. Про це повідомив член правління Укрзалізниці Франтішек Буреш. Деталі випускають на потужностях Дніпровського тепловозоремонтного заводу.
«Це величезний крок вперед у секторі ремонтних потужностей компанії. По-перше, це дозволить нам бути незалежними в питанні закупівлі комплектувальних, адже ДТРЗ зможе закрити річну потребу Укрзалізниці в гальмівних колодках цього типу. По-друге, покращить стан безпеки руху. І найважливіше — ми зможемо завантажити на 100 % ливарний цех заводу, а це збереження робочих місць та наших залізничних кадрів», — зазначив член правління Укрзалізниці.
Франтішек Буреш зазначив, що ДТРЗ щомісяця може виготовляти від 2 до 4 тис. гальмівних колодок, тоді як місячна потреба Укрзалізниці в колодках такого типу становить до 5 тис. одиниць. Зауважимо, що керівництво Укрзалізниці повідомляло про плани щодо освоєння виробництва колодок на ДТРЗ ще в червні.
Нагадаємо, що згідно зі стратегією розвитку Укрзалізниці на 2019–2023 роки, компанію буде розділено на чотири бізнес-вертикалі за напрямками: вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура, виробництво та ремонти.
Тим часом у Німеччині в грудні набуде чинності закон, який заборонить використання класичних чавунних гальмівних колодок на вантажних вагонах. Тож DB Cargo доведеться переобладнати 63 000 вагонів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики