За умови нівелювання факторів сезонності перевезень, а також переходу до графікових маршрутних відправлень можна наявними засобами перевозити залізницею на 30 % більше вантажів на рік (або 90 млн т). Про це повідомив на конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, повідомляє Медіацентр УЗ.
Він, зокрема, навів приклад успішного зростання транспортування зернових. Торік маршрутизація цих вантажів сягнула 36 %. Наразі ведеться робота щодо збільшення маршрутизації та згладжування піків сезонності щодо будівельних вантажів. Перші сховища для зберігання цементу в міжсезоння, за словами Андрія Рязанцева, мають з’явитися в Україні вже у 2021 р.
Заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“ Костянтин Гапій в інтерв’ю Rail.insider зазначив, що збільшення обсягів перевезення зерна здійснене шляхом зменшення обсягів перевезення інших вантажів та частково завдяки збільшенню робочого парку зерновозів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики