Новини, Рухомий склад

Українська локомотивобудівна компанія стала першим учасником пілотного проєкту з впровадження приватної тяги

ТОВ “Українська локомотивобудівна компанія” стала першим учасником експериментального проєкту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. Про це повідомляє пресслужба МІУ. У межах проєкту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених ділянках. Відповідний наказ уже виданий Міністерством інфраструктури України.

“Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок, ми можемо спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення. Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою. Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити”, – зауважив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Відтак перший відібраний учасник – ТОВ “Українська локомотивобудівна компанія” здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких ділянках залізничних колій загального користування за напрямками:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  •  Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  •  Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

У МІУ також повідомили, що Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб’єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту. Щодо 9 заяв від 3-х компаній ухвалено рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті.

“Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої ділянки в межах станції, а також через наявність на ділянці руху швидкісних пасажирських поїздів. Разом з тим, 2 компанії надали пакети документів у межах другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їхні документи повернуті на доопрацювання”, – розповіли в МІУ.

Нагадаємо, що раніше повідомлялося про те, що в межах майбутнього експерименту приватна тяга буде допущена спочатку до руху на малодіяльних напрямках. З повним переліком умов впровадження приватної тяги можна ознайомитися ТУТ.

 

Читайте також