Новини, Укрзалізниця

У Світовому банку очікують ухвалення Радою закону про залізничний транспорт

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій зустрівся із лідером програм з інфраструктури та сталого розвитку Світового банку в Білорусі, Молдові та Україні паном Ель-Хіфнаві Бахером. Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури. Сторони обговорили питання залучення міжнародної технічної допомоги для реформи Укрзалізниці та формування в Україні конкурентного ринку залізничних послуг.

“Владислав Криклій проінформував представників Світового Банку про активну роботу Міністерства щодо виконання Указу Президента України від 8 листопада 2019 року «Про невідкладні заходи з проведення реформи та зміцнення держави»”, – ідеться в повідомленні.

Комплексом заходів передбачено створення умов для функціонування конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні та підвищення ефективності управління, вдосконалення організаційно-правових та економічних засад ринку залізничних перевезень, покращення якості та доступності послуг перевезень залізничним транспортом.

Очільник міністерства також відмітив, що підготовка Укрзалізниці до IPO та відкриття ринку залізничних перевезень передбачені у плані заходів з реформування залізничного транспорту, затвердженому Кабінетом Міністрів 27 грудня 2019 року.

Окрім цього, сторони наголосили на важливості якнайшвидшого ухвалення Верховною Радою України проєкту Закону України «Про залізничний транспорт України» № 1196-1, яким імплементуються 7 директив і 4 регламенти, що передбачені Угодою про асоціацію між Україною і ЄС.

У Світовому банку очікують ухвалення Радою закону про залізничний транспорт

Законопроєкт  “Про залізничний транспорт України”

Нагадаємо, що 31 січня 2019 року у Верховній Раді було зареєстровано законопроєкт №9512 “Про залізничний транспорт України”, який передбачає створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Зокрема передбачається, що здійснювати перевезення пасажирів і вантажів можуть перевізники будь-яких форм власності, які забезпечують тяговий рухомий склад. При цьому пропонується створити два нових органи, що здійснюватимуть державне управління на конкурентному ринку перевезень: центральний орган виконавчої влади, що здійснює державне регулювання та нагляд у сфері залізничного транспорту, та національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту.

У законопроєкті також окреслюється новий підхід до забезпечення суспільно важливих перевезень, які визначатимуть Кабмін та органи місцевого самоврядування. При цьому суспільно важливі перевезення здійснюються на компенсаційній основі коштом державного та місцевих бюджетів, а перевізник обиратиметься на конкурсних засадах.

Зручність, простота і доступність технології організації перевезення, обміну документами з УЗ.
  • Додати свій варіант

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

Читайте також