Новини, Укрзалізниця

Стратегія АТ «Укрзалізниця» окреслює ключові цілі розвитку компанії до 2023 року за всіма напрямками роботи, – Євген Кравцов

Стратегія АТ «Укрзалізниця» визначає ключові цілі розвитку АТ «Укрзалізниця» на 2019 – 2023 рр. Про це під час її презентації акціонеру на засіданні уряду 12 червня повідомив голова правління компанії Євген Кравцов. Серед них: забезпечення потреби у перевезеннях, покращення фінансово-економічного стану, інвестування у модернізацію Укрзалізниці, підвищення рівня безпеки, підвищення привабливості компанії як роботодавця, готовність компанії до конкуренції з іншими гравцями ринку.

«Це перший комплексний та глобальний документ в історії Укрзалізниці, який конкретизує політику розвитку товариства за всіма напрямами роботи – від організації перевезень, інвестування в оновлення парку до соціальної сфери. Стратегія окреслює модель реорганізації компанії у середньостроковій перспективі та вперше зосереджує фокус на впорядкуванні активів Укрзалізниці, раціональному поводженні з ними. Для реалізації стратегії нам необхідні консолідовані зусилля акціонера, наглядової ради та правління, спільними діями ми зможемо зробити Укрзалізницю потужною, сучасною та ефективною», – підкреслив Євген Кравцов.

Він наголосив, що однією із важливих цілей є підвищення привабливості Укрзалізниці, яка є найбільшим роботодавцем у державі, наразі в компанії працює понад 260 тисяч людей.

«Ми хочемо, щоб в компанії був зосереджений найкращий технічний і науковий потенціал у транспортному секторі», – повідомив Євген Кравцов.

За його словами, для досягнення поставлених цілей стратегією АТ «Укрзалізниця» передбачено реалізувати низку стратегічних ініціатив, серед яких встановлення обґрунтованих тарифів, реорганізація товариства, розділення перевізників із забезпеченням рівних умов доступу, раціоналізація активів і знаходження механізмів для використання неефективної з економічної точки зору інфраструктури та боротьба з корупцією.

Реорганізація товариства здійснюватиметься за принципом переходу від регіональної до функціональної структури із секторами: вантажні перевезення та логістика, пасажирські перевезення, виробництво та сервіс, інфраструктура, непрофільні активи під управлінням корпоративного центру. У межах реорганізації товариства планується утворення перевізників пасажирів, вантажів (UZ Cargo) та приватних перевізників.

Тарифна політика компанії базуватиметься на встановленні обґрунтованих тарифів на рівні, що покриють витрати активів упродовж життєвого циклу. Планується запровадити новий принцип формування тарифів шляхом відокремлення тарифу на доступ до інфраструктури й тарифу на перевезення (локомотивна складова), запровадження договорів про надання послуг суспільно важливих перевезень пасажирів з органами державної влади для покриття ними витрат перевізника. «Обґрунтована і правильно вибудувана тарифна політика сприяє розвитку інфраструктури та оновленню парку вагонів і локомотивів», – зауважив Євген Кравцов.

Для раціоналізації активів компанії стратегією передбачено визначити шляхи фінансування малодіяльної інфраструктури, ухвалення рішень щодо активів непрофільної діяльності та гідного рівня соціального забезпечення співробітників.

З метою збільшення прозорості компанії та очищення від негативних репутаційних проявів заплановано реалізувати комплекс заходів боротьби з корупцією – це запуск комплаєнс-офісу, перейти до превентивної системи, посилити контроль.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також