Новини, Перевезення

Рязанцев: Графікові маршрутні перевезення дали змогу значно підвищити ефективність використання рухомого складу

Графікові маршрутні перевезення дали змогу значно підвищити ефективність використання рухомого складу. Про це у своєму блозі пише директор з розвитку бізнесу АТ Укрзалізниця Андрій Рязанцев.

“Обіг вагона при графіковому русі становить шість діб, тоді як раніше зазвичай це було вдвічі довше. Новий формат роботи допоміг також різко підвищити вантажопотік. За вересень—жовтень минулого року залізниці перевезли майже 4 млн т зернових, тоді як цьогоріч за той самий відтинок часу на 50 % більше — 6 млн т”, – повідомляє Рязанцев.

Також Рязанцев зазначив, що саме завдяки скороченню періоду обігу вагонів після запровадження графікових маршрутних відправлень вдалося збільшити кількість поїздів приблизно на 20 % — з 15 до 18 на добу. Відзначив Рязанцев і надійність графікових маршрутних відправлень, які мають високий рівень надійності — у вересні сталося лише сім відхилень від графіку. У трьох випадках з вини перевізника, у чотирьох — замовника.

“Відправники вантажів виявляють високий рівень зацікавлення маршрутними відправленнями. Коли система почала працювати у вересні в експериментальному режимі, були подані заявки на 83 маршрути. Позитивною динаміка зростання замовлень на графікові маршрути залишилася й надалі. На листопад надійшли заявки на 757 маршрутів. А на грудень їхня кількість зросла до 1100 одиниць. Тож ринок підтримав нові правила перевезень”, – зазначає Рязанцев.

Нагадаємо, що за відмову від замовлених маршрутів УЗ запровадила шраф у розмірі 1,5 тис. грн за вагон.

[democracy id=”5″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також