Новини

Rail.insider змінює рейтинг орендних ставок на піввагон з E → D

Активізація перевезень щебеню та запуск роботи вугільних шахт стимулювали покращення ситуації на ринку оренди піввагонів. Ці обставини знайшли відображення у розрахунках аналітиків Rail.insider. Однак, вимушені констатувати, що період кризи у вантажоперевезеннях досі не пройдено.

Піввагон: E → D

За перший квартал 2020 року Укрзалізниця збільшила перевезення мінбудматеріалів у внутрішньому сполученні на 8% – до 7,86 млн тонн. Зокрема, перевезення щебеню зросли в січні-березні цього року майже на 13%. Позитивний результат в динаміці перевезень саме цих вантажів пов’язаний із розвитком спільного проєкту Укрзалізниці та Укравтодору “Велике будівництво”. Також, Укрзалізниця продовжує видобуток щебеню та копалин на власних потужностях гранітних кар’єрів. У січні-березні 2020 року Укрзалізниця вже відвантажила клієнтам 321 тис. тонн продукції, з якої 219,5 тис. тонн – щебеню.

На зміну рейтингу ставок вплинув і той факт, що після місячного простою ДТЕК Енерго вивело з простою 10 шахт ДТЕК “Павлоградвугілля”, а також допоміжні підприємства і збагачувальні фабрики ДТЕК Павлоградська, Добропільська, Курахівська і Першотравенський ремонтно-механічний завод.

Нагадаємо, з 20 квітня 10 шахт та допоміжні підприємства об’єднання ДТЕК Павлоградвугілля призупинили роботу з видобутку й збагачення вугілля, підготовки гірничих виробок, а також ремонту гірничо-шахтного обладнання. Призупинення роботи ДТЕК Павлоградвугілля призвело до скорочення середньодобового навантаження вугілля на 700 вагонів, адже в період повноцінної роботи середньомісячне навантаження підприємств Павлоградвугілля становить 21 тис. піввагонів (650-700 вагонів на добу). Після призупинення роботи всіх шахт і допоміжних підприємств ДТЕК Павлоградвугілля навантаження знизилося до нуля.

Нагадаємо, редакція журналу запустила рейтинг ставок Rail.insider для вантажовласників, операторів рухомого складу, транспортно-експедиторських підприємств та інших учасників перевізного процесу, з метою формування незалежного аналітичного прогнозу тенденцій до зміни ставок. Пояснення щодо чинників, які закладаються у розрахунках Rail.insider, будуть доступні клієнтам за передплатою в розділі Статистика та аналітика. Розширена версія.

Статистика та аналітика. Розширена версія

Rail.insider розширює список послуг з поглибленого аналізу перевезень залізницями України для об’єктивного, своєчасного та повного інформування учасників перевізного процесу в Україні.

Нова версія блоку Статистика та аналітика. Розширена версія буде доступна клієнтам онлайн та включатиме коментарі й прогнози щодо наведених даних, а також зведену актуальну інформацію про:

  • торги на Prozorro.Продажі;
  • ставки й тарифи (розширена версія);
  • обсяги перевезень (розширено);
  • ремонти;
  • локомотиви;
  • аналіз змін до нормативної інформації, статуту, правил, договорів та всіх документів, які мають відношення до вантажного залізничного руху.

Поглиблений аналіз перевезень від Rail.insider використовується для виявлення чинників, які впливають на розвиток бізнесу. Вони включають детальну інформацію про імпортні, експортні, внутрішні й транзитні вантажопотоки, реальні орендні ставки від учасників ринку, дані про роботу вагонобудівних та вагоноремонтних підприємств.

Інформація про перевезення дає структуроване й докладне уявлення про рух вантажів, ефективність використання рухомого складу та інвестиційну привабливість проекту, пов’язаного із залізничними перевезеннями.

 

Читайте також