Проекти

 

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Всеволод Великодний: Back on Track. Перша частина пропозицій до “єдиного договору”

У нормативно-правовій роботі Укрзалізниці правовідносини, що приховуються під формулюванням “інші документи” стосуються чи не всього ринку вантажоперевезень у цілому. Серед наслідків: заплутані відносини й відповідальність між клієнтами Перевізника та показова нездатність до спільної позиції між галузями економіки, об’єднавчим чинником яких має виступати державний Перевізник. Така ситуація існує давно й змінити її досить важко. Однак, аби запустити цей процес, варто називати речі своїми іменами. У межах спільного проєкту Rail.insider та BRDO – “Back on Track” аналітик Rail.insider Всеволод Великодний дасть ключові визначення, які варто врахувати в новому договорі на перевезення перед тим, як пропонувати документ клієнтам.

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Володимир Іващук: Back on Track. Від перестановки керівників ставлення до клієнтів не змінюється

На початку червня Укрзалізниця запровадила так звані “довгострокові контракти” – новий продукт на ринку вантажних перевезень. Попри системні переконання Перевізника про фундаментальні зміни для клієнтів, знайшлося місце для скепсису голови правління асоціації “Український логістичний альянс” Володимира Іващука. Матеріал підготовлений в межах проєкту Back on Track.

Читати далі

Читати далі
Back on Track, Новини, Статті

Андрій Буковський : Back on Track. Аналіз та прогнози фінансової частини.

Штучне здешевлення вартості, відсутність системних змін  у структурі компанії та організації перевезень створює умови, у яких залізничний транспорт не задовольняє потреби економіки в перевезеннях на рівні 24%. Коротко про необхідність додаткового фінансування Укрзалізниці та загрози, що можуть виникнути на цьому підґрунті, у першій статті експерта сектору “Інфраструктура” Офісу ефективного регулювання (BRDO) Андрія Буковського. 

Читати далі

Читати далі
Відео, Новини, Проекти, Рухомий склад, Спецпроєкт : Колесо

(Відео) В Amsted Rail розповіли, коли в Україні сертифікують литі колеса

Серед головних причин, чому в Україні досі немає литих коліс —...

Читати далі

Читати далі
Cпецпроєкт: Контейнери, Новини, Порти

ДП «Контейнерний Термінал Одеса» за 9 місяців наростив вантажообіг більше ніж на 20%

ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО) за 9 місяців нинішнього року перевалив...

Читати далі

Читати далі
Cпецпроєкт: Контейнери, Інфраструктура, Новини

В “Левада Карго” хочуть перетворити збиткові станції УЗ на мультимодальні термінали

В компанії “Левада Карго” хочуть перетворити збиткові станції УЗ на мультимодальні...

Читати далі

Читати далі
Cпецпроєкт: Контейнери, Новини, Перевезення

Деменко: Ми змушені оперативно переходити на роботу зі звичного нашому виробнику рухомого складу на контейнер

Українські компанії змушені оперативно переходити на роботу зі звичного нашому виробнику...

Читати далі

12