АМКУ рекомендувало Укрзалізниці надавати послуги з перевезення вантажів на рівних умовах
Новини, Перевезення, Тарифи

Представники ПЕК звернулись до Уряду, аби не допустити підвищення тарифів на перевезення порожніх вагонів

Федерація роботодавців паливно-енергетичного комплексу звернулась до прем’єр-міністра, міністра інфраструктури та міністра енергетики, аби ті не допустити уніфікацію тарифів на порожній пробіг. Відповідний лист оприлюднений на сайті федерації.

Зокрема, у листі наголошується на тому, що вугільна та енергетична галузі є основними користувачами послуг Перевізника, вони забезпечують близько 10% її вантажопотоку. Транспортування вугілля та мазуту для потреб ТЕС здійснюється саме за допомогою залізниці. А безперебійна її робота і тарифна політика суттєво впливають на стабільну роботу та фінансовий стан підприємств галузі.

На думку федерації, ініціатива щодо перегляду тарифів УЗ, а саме — двоетапне підвищення тарифів на перевезення порожніх вагонів з-під вивантаження палива, що передбачається відповідним проєктом наказу Мінінфраструктури, опублікованим 5 серпня 2020 року на сайті міністерства для публічного обговорення матиме катастрофічні наслідки для паливно-енергетичного комплексу.

“Оскільки вартість перевезення палива для потреб ТЕС зросте в середньому на 30-40 грн або на 10-13%, а транспортні витрати підприємств галузі зростуть до кінця 2020 року на 150 млн грн та ще на 1 млрд грн у 2021 році”, – ідеться в листі.

У тексті зауважено, що наразі вугільна галузь та енергетика України, вугільні підприємства є збитковими та перебувають на межі зупинки діяльності. Тому федерація пропонує відкликати зазначений проєкт наказу для опрацювання та вивчення комплексного впливу на економіку в цілому та окремі галузі, зокрема вуглевидобування та енергетику.

Нагадаємо, раніше відповідний проєкт наказу МІУ розкритикував колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Також проєкт піддали критиці і в об’єднанні “Укрметалургпром”. На їхню думку, таке рішення є економічно необґрунтованим, а УЗ не надала жодних розрахунків щодо збитковості таких перевезень.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також