Від початку року Південна залізниця навантажила майже 21 млн т вантажів
Новини, Рухомий склад

Петриченко: УЗ порушує європейські директиви

Скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів — це порушення Європейських директив. Про це заявила президент Асоціації “Укрведтранс” Наталія Петриченко. За словами Петриченко, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС, Україна зобов’язалася привести свою законодавчу базу у відповідність з європейськими директивами, в яких не передбачений Нормативний термін служби вагонів.

“У європейських директивах взагалі відсутній такий термін як “нормативний термін служби вагонів”. Вагон експлуатується до тих пір, поки його технічний стан дозволяє це робити. Більш того, у нас за технічним станом власники все стежать, і жоден вагон не вийде на шляху загального користування з простроченим плановим видом ремонту, поточним ремонтом. Які виконують структурні підрозділи УЗ”, – пояснила Петриченко.

Крім того, за словами Петриченко, прийняття такого рішення в умовах кризи, негативно позначиться на обсягах вантажоперевезень залізницею

“Зараз в тій ситуації економічній, в якій ми зараз всі опинилися у зв’язку з пандемією вводити ось такі заходи, це вкрай негативно. Це позначиться на роботі всього транспорту в цілому. В кінцевому підсумку підприємства змушені будуть все більше і більше переходити на альтернативний вид транспорту – авто, що, по суті, ми зараз і бачимо”, – сказала Петриченко.

Раніше про заборону на продовження наднормативного терміну використання вагонів висловилися і металурги. На сайті Української асоціацій виробників феросплавів опубліковане відповідне звернення в якому йдеться про те, що таке рішення призведе до списання 89 тис. одиниць вагонів усіх типів, що створить дефіцит на ринку рухомого складу.

Разом з тим, за вагонобудівники скаржаться, що на сьогодні в Україні зареєстровано близько 190 тисяч вантажних вагонів приватної та державної власності. З них — близько 64 тисяч вантажних вагонів вичерпали свій нормативний ресурс.

Читайте також