Новини, Укрзалізниця

Омелян: питання рухомого складу є одним із нагальних для Укрзалізниці

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян позитивно відзначив роботу Наглядової Ради та керівництва Укрзалізниці над Стратегією розвитку Укрзалізниці. Про це  повідомляє прес-служба Міністерства.

«Ми маємо стабільний ріст ринку перевезень, це свідчення того, що економіка розвивається. Але ми маємо так само величезні виклик в зв’язку з цим. У нас збільшується навантаження на західному напрямку, збільшується навантаження на порти і, безумовно, ми не можемо втрачати темпи розвитку залізничної галузі. На моє глибоке переконання, два пріоритети – це тяга і інфраструктура. Все інше можуть зробити приватні компанії, і вони вже присутні на ринку вагонів», – зазначив Омелян.

За словами очільника Міністерства, питання рухомого складу є одним із нагальних для Укрзалізниці:

«Я дуже сподіваюсь, що цього року ми зможемо підписати контракт з провідною світовою компанією щодо виробництва електровозів в Україні. Ми плануємо також поглянути ширше, щоб ця компанія виробляла не тільки електровози для вантажних перевезень, а і пасажирські потяги, і інші транспортні засоби (трамваї, тролейбуси, метро тощо) для України, бо потреба у цьому висока, і нам необхідно забезпечити таке виробництво в Україні».

За словами Володимира Омеляна, ще один виклик – це запуск приватної тяги на вантажних та пасажирських перевезеннях.

«Вчора ми вітали захід в Україну найбільшого європейського автобусного лоукост-перевізника FlixBus. У них є гарна ініціатива, яка називається flixtrain, яка успішно працює у Німеччині. Ця модель є виправдана і люди щасливі, бо платять менше за кращі послуги. Безумовно, що стосується Укрзалізниці, ще має бути скорочення адмінапарату, перегляд базових ставок. Питання глобальне, яке стоїть перед нами – це питання транзиту. Укрзалізниця цього року запустила низку нових контейнерних потягів. Також зараз ведуться переговори про такі потяги до Німеччини. Ми знаємо, що світові контейнерні лінії зараз дивляться на Україну для того, щоб скоротити логістичне плече перевезень з Азії до ЄС. Ми можемо виграти, якщо вчасно зреагуємо», – зазначив Омелян.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також