Новини, Перевезення

Олександр Кава розповів про проблеми, які можуть бути після запуску приватної тяги

Колишній заступник міністра інфраструктури розповів про проблеми, які можуть виникнути після лібералізації приватної тяги. Про це він сказав під час круглого столу, який пройшов в рамках міжнародної виставки Rail Expo, повідомляє Бізнес Цензор.

«Потрібно розуміти, що приватна тяга в нинішній ситуації не вирішить проблем залізничного транспорту. Ті ідеї щодо допуску, які зараз звучать, – це приватизація прибутку і націоналізація збиткових видів діяльності», – зазначив він.

Кава зауважив, що якщо буде вирішено питання щодо допуску приватного тяги, деякі компанії отримають від цього перевагу. Передусім це великі компанії, які зможуть забезпечувати маршрутні відправки своїх вантажів.

«Для середнього і дрібного бізнесу будуть виникати проблеми, тому що фінансове становище УЗ погіршитися і виникнуть проблеми з підвагонними і груповими вантажними відправленнями», – додав експерт.

Ще однією проблемою він назвав вживані локомотиви.

«З одного боку бізнес заявляє про готовність купувати нові локомотиви для магістральної роботи, але з іншого боку за останні 5 років ніхто не купив нові тепловози навіть для промислової роботи. Всі купують вживані тепловози», – відзначив Кава.

За його словами, також потрібно розуміти, що при запуску приватної тяги всі вантажовідправники будуть платити більший тариф, ніж зараз.

Нагадаємо, раніше колишній заступник міністра інфраструктури, експерт з питань транспорту Олександр Кава заявляв, що ті, хто говорить про введення приватної тяги, – це лобісти українських олігархів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також