В. о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький заявив, що УЗ готова сформувати дорожню карту, аби навести порядок з використанням вантажних вагонів. Про це він заявив під час зустрічі з бізнесом, яка відбулась 20 травня.
Зокрема, він заявив:
“Не можна обмежувати термін використання вагонів. На власні очі бачив коли старі вагони краще нових: від поверхонь і якості люків. По вагонах потрібна стратегія. Яку стратегію сформували ми? Оновлення вагонного парку в Україні з держгарантією”.
Посадовець зауважив, що наразі на ринку є тисячі вагонів з Росії, які завели через Білорусь та Литву, що призвело до профіциту вагонів з сумнівною якістю. За його словами, кожен день на залізницю виїжджають тисячі вагонів, які не мають права експлуатуватися. Для вирішення ситуації в УЗ готові до співпраці.
“Ми готові до конструктиву по вагонах з вантажовідправниками та вантажоодержувачами. Ми зараз формуємо позицію, визначимо дорожню карту і по термінах закладеним в цій карті, будемо працювати разом з ринком. Тому що є люди які вклали гроші в ці вагони й треба це враховувати. Вони не мають потрапити в боргову яму. Повинен бути комплексний підхід. Звичайно, що обмежувати вагони умовно по 87-ий рік й порізати — неправильний підхід”. – резюмував Веприцький.
Нагадаємо, від початку року виробництво вантажних вагонів на Крюківському вагонобудівному заводі впало на 56%. Так, за перші чотири місяці 2020 року завод виробив 773 вантажні вагони проти 1756 одиниць за аналогічний період 2019 року.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики