Маршрутизація збільшила ефективність припортових станцій, — Киман
Новини, Перевезення, Порти

Маршрутизація збільшила ефективність припортових станцій, — Киман

Навантаження та вивантаження залізничних вагонів у чорноморських портах України зросли за підсумками 2019 р. на 16 % та 12 % відповідно. Загалом оброблено понад 1 млн вагонів. Про це повідомив начальник виробничого підрозділу «Дирекція залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Андрій Киман, пише “Магістраль“.

За його словами, збільшення відбулося, зокрема, шляхом основних вантажів – зерна, руди та металів. Зросли на 9 % — до 348,8 млн грн — і доходи від перевезень.

«Позитивної динаміки вдалося досягти здебільшого завдяки маршрутизації», – зазначив Киман.

Він також зауважив, що очікується збільшення навантаження й вивантаження в портах на 3-15 % (залежно від вантажу) і в поточному році. Цього показника намічено досягти передусім завдяки відкриттю нового зернового термінала та концесійним проєктам.

«Хороша новина: на станції Жовтнева до кінця року збудують чотири додаткові сортувальні колії», – резюмував Киман.

За даними Rail.insider зі «Статистика та аналітика. Розширена версія», на сьогодні середній знос локомотивів становить 96,8%, у тому числі електровозів – 93,3%, магістральних тепловозів – 99,6%, а маневрових тепловозів – 99,9%. Середній вік електровозів складає 40,6 років за нормативного віку в 30 років, магістральних тепловозів – 30,7 року за нормативних 20 років, маневрових тепловозів – 35,8 року за нормативних 25 років.

Читайте також