Міжнародні новини, Новини

Литовська залізниця провела “патріотичний” ребрендинг

На своє 101-річчя литовська Lietuvos Geležinkeliai провела ребрендинг та визначила пріоритети розвитку. Про це повідомляє railwaygazette.com.

Повна назва залишається Lietuvos Geležinkeliai, але абревіатуру змінили у більш “патріотичний” бік — з LG в LTG.

Перейменування торкнулося й “дочірніх” структур: пасажирські перевезення відтепер називаються – LTG Link. Вантажний оператор став LTG Cargo, а оператор інфраструктури – LTG Infra.

Новий логотип містить стрілку, яка “уособлює рух та прогрес” та “місію – зв’язати людей та підприємства”. Кольори ґрунтуються на національному прапорі. LTG Cargo отримала жовтий брендинг, який символізує “активність, ініціативність та мислення поза межами”. LTG Infra отримало зелений колір, який символізує “безпеку, надійність, точність та екологічність”.

Крім ребрендингу, компанія визначила 10 пріоритетів на майбутнє:

  • бути «каталізатором економічного зростання Литви», допомагаючи бізнесу розвиватися вдома та за кордоном;
  • успішно конкурувати з іншими перевізниками на зовнішніх ринках;
  • успішна реалізація проєкту Rail Baltica для досягнення 250 км/год руху від Вільнюса до Риги та Варшави;
  • створення нових зручних маршрутів, які дозволять поїздом дістатися до більшості напрямків у Литві та за кордоном;
  • більш чисте середовище, завершення електрифікації головного коридору Вільнюс — Клайпеда, щоб забезпечити вантажне перевезення електротягою;
  • розвиток інтермодальних послуг;
  • цифровізація, включаючи додаток для смарт-квитків та сучасні системи інформації про пасажирів та управління бізнесом;
  • оновлення вокзалів, особливо Вільнюса;
  • упровадження «сучасних, зручних та швидких» електропоїздів на основних маршрутах країни;
  • wi-fi у всіх пасажирських поїздах.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що вантажний оператор Lietuvos Geležinkeliai LTG Cargo цього року отримав замовлення на перевезення близько 500 тис. тонн кукурудзи з України в морський порт Клайпеди.

Читайте також