«Було б краще, якби в наглядову раду УЗ потрапив не я, а Новак?» - Лещенко розповів, як потрапив до наглядової ради Укрзалізниці
Новини, Новини бізнесу

Лещенко: Зерновикам доводиться субсидувати залізорудні перевезення

Наглядова рада Укрзалізниці представила керівництву компанії антикризовий план. Про це в інтерв’ю Інтерфаксу розповів член наглядової ради УЗ Сергій Лещенко. За його словами, у плані необхідно врахувати щонайменше три основоположні речі:

  • звільнення від податку на землю;
  • перенесення виплати дивідендів на кінець року;
  • зближення класності вантажів.

За словами Лещенка, в українському парламенті є підтримка в плані питання земельного податку, але із класом вантажів “усе набагато складніше”.

“Так, з цього питання нас активно підтримують зерновики, яким доводиться, по суті, субсидувати залізорудні перевезення. Але лобі металургійних компаній, а це насамперед Рінат Ахметов, у цьому питанні все ще дуже сильне. Для розуміння: рентабельність перевезень залізної руди у нас на сьогодні — мінус 19%. Зерна — плюс 29%. І якщо за нинішньої владі ми зможемо провести зближення класів вантажів, можна буде говорити, що Зеленського варто було вибрати Президентом тільки заради цього. А Укрзалізниця зможе припинити дотувати олігархічні клани”, – відзначив Лещенко.

Також, за словами Лещенка, зараз украй необхідно оптимізувати компанію, її закупівлі, штат, видаткову частину тощо.

“Нехай навіть від цього виграють не всі: хтось отримає більше замовлень, хтось закриється або буде звільнений. Але в цілому компанія повинна залишитися у виграші. І багато в чому це буде залежати від нового глави компанії”, – зазначив він.

Також  Лещенко розповів, що УЗ планують розбити на 5 вертикалей.

Читайте також