Міжнародні новини, Новини

Латвійська залізниця оголосила тендери на будівництво проєкту Rail Baltica

Lietuvos Geležinkelių Infrastruktūra – оператор інфраструктури залізниць Литви, який відповідає за будівництво магістралі Rail Baltica на литовській території, приступив до процедури проведення тендерів. Компанії-переможці візьмуть на себе будівництво дороги та інженерних споруд на ділянці від міста Каунас до населеного пункту Паневежис, а також залізничного моста через річку Неріс в районі міста Йонава — найдовшого в країнах Балтії. Про це повідомляється на офіційному сайті проєкту Rail Balticа.

Зазначається, що тендери планується провести у два етапи. На першому будуть відібрані компанії, які відповідають усім кваліфікаційним вимогам. На другому етапі відібрані компанії представлять конкретні пропозиції за окремими будівельними об’єктами й елементами.

З урахуванням технологічних особливостей і обмежень, закладених у проєктах, будівельні роботи розділені на чотири блоки, за кожним з яких будуть підписані окремі контракти. Це зведення земляного полотна та інженерних конструкцій, прокладка автомобільних примикань, будівництво моста через річку Неріс і укладання верхньої будови колії.

Роботи зі зведення земляного полотна, будівництва інженерних споруд і автомобільних доріг оцінюються в 475 млн євро без ПДВ. З цієї суми 67 млн ​​євро виділяється на будівництво моста через річку Неріс. Євросоюз профінансує 85% загальної вартості, а решта буде виділена з держбюджету Литви. Згідно з техніко-економічним обґрунтуванням і експертними оцінками від 2017 року загальна вартість будівництва залізниці “Каунас – литовсько-латвійський кордон” становить 977 млн ​​євро.

Литва вже подала заявку на отримання фінансової допомоги Євросоюзу в розмірі 201 млн євро, які будуть витрачені на проведення тендерів. Додатково від Євросоюзу було гарантовано фінансування обсягом 202 млн євро. Виділені кошти повинні бути використані не пізніше 2023 року

Читайте також