Новини, Новини бізнесу, Тарифи

Кирикович: Договір підштовхне бізнес шукати альтернативу залізниці

Умови нового договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом, який має вступити в силу з 1 квітня  не влаштовує багатьох представників бізнесу. Так, глава ГО «Українська залізнична асоціація», гендиректор компанії «Амадеус Марін» Андрій Кирикович в коментарі для GMK Center назвав цей договір  неклієнтоорієнтованим та  невигідним для бізнесу.

«Я не побачив у новій редакції договору вигідних позицій для вантажовідправників, крім однієї – необхідно посилено шукати альтернативу. Новий договір  неклієнтоорієнтований, надзвичайно складний і односторонній. Робота за цим договором передбачає повну відповідальність замовника й повну відсутність відповідальності Укрзалізниці», – заявив Кирикович.

Серед мінусів нового договору Кирикович зазначив:

  • майже неможливо прорахувати вартість перевезення в разі необхідності відправлення вантажу у вагонах перевізника у міжнародному сполученні, бо плата за користування вагоном нараховується за фактичним часом перебування вагона за межами України;
  • неврегульовано питання ремонту та/або компенсації вартості ремонту вагона перевізника, у разі його пошкодження за межами УЗ;
  • ігнорування чинної нормативної бази. Згідно з документом, односторонньо використовуються правила перевезень, технічної експлуатації та інші норми виключно в інтересах Укрзалізниці.

Кирикович також прогнозує, що якщо договір набуде чинності –  вантажовідправники переорієнтуються на водний та автотранспорт.

Нагадаємо, що з 20 лютого Укрзалізниця почала нову кампанію з укладання договорів про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом.  Документи наберуть чинності з 1 квітня 2020 року.

Докладніше про новий договір можна прочитати у статті аналітика Rail.insider Всеволода Великодного.

Читайте також