Новини, Новини бізнесу, Рухомий склад

КВБЗ запатентував дві нові моделі вантажних вагонів

Модельний ряд вантажних вагонів ПАТ «КВБЗ» поповнився двома новими розробками інженерів Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомляє пресслужба заводу.

Так, мова йде про:

  • критий вагон моделі 11-7139 зі статичним навантаженням від колісної пари на рейки 230,5 кН (23,5 тс), призначений для перевезення штучних, тарно-штучних, пакетованих та сипких вантажів, що потребують захисту від атмосферного впливу, коліями 1520 мм. Його загальна вантажопідйомність – 65,7 тонн;
  • вагон-цистерна моделі 15-7040 для харчових продуктів (рослинних олій) зі статичним навантаженням від колісної пари на рейки 230,5 кН (23,5 тс), призначений для експлуатації на всій мережі залізниць колії 1520 мм. Він створений на базі вагона-цистерни для нафтопродуктів моделі 15-7076 виробництва КВБЗ.

Зауважено, що результати патентних досліджень обох виробів свідчать про достатній технічний рівень, конкурентоспроможність, патентну незалежність технічних рішень критого вагона мод. 11-7139 та вагона-цистерни мод. 15-7040 від прав, що охороняються, на об’єкти промислової власності в Україні, країнах СНД, Литовській, Латвійській, Естонській Республіках та Грузії.

“Зазвичай у критих вагонах огородження дверей від навалу сипких вантажів збивали з дощок, і вони були тимчасові. Вагон нової моделі крюківські вагонобудівники обладнали не лише люками у підлозі, а й внутрішніми дверима, що захищатимуть бокові двері від навалу вантажу. Вони складаються гармошкою, відчиняються назовні, їх можна закріпити на боковій стінці вагона. Запірний пристрій надійно фіксує зачинені двері”, – ідеться в повідомленні.

Наразі триває сертифікація вагонів на відповідність технічному регламенту Митного Союзу, підготовка до отримання сертифікату відповідності в Україні.

Нагадаємо, раніше на Крюківському вагонобудівному заводі завершили капітальний ремонт двосистемного електропоїзду ЕКр1-001 «Тарпан».

Читайте також