Новини, Рухомий склад

КВБЗ пропонує Мінінфраструктури замовити 10 швидкісних поїздів українського виробництва

Крюківський вагонобудівний завод запропонував Міністерству інфраструктури України замовити десять швидкісних поїздів як альтернативу компанії Hyundai, переговори з якою МІУ провело минулого тижня. Про це сказав голова правління ПАТ «КВБЗ» Максима Крамаренка, інформує пресслужба заводу.

«Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, в підпорядкуванні якого з недавніх пір знаходиться АТ «Укрзалізниця», провів зустріч з представниками компанії Hyundai й обговорив з ними питання модернізації рухомого складу в Україні. Логічно було б припустити, що наступного дня міністр зустрінеться з представниками іншої компанії – ПАТ «КВБЗ», чиї швидкісні поїзди вже більше 5 років найскладнішими з погляду інфраструктури маршрутами успішно перевозять пасажирів Україною… І уряд України напевно навіть більше зацікавлений у вітчизняному виробнику такого продукту, адже це забезпечить збереження і створення робочих місць, наповнення державного бюджету за рахунок податків», – зазначив він.

Однак, за словами Крамаренка, попри попередні звернення до міністра інфраструктури, між ними “серйозної розмови про перспективи роботи” поки що не відбулося.

«На Крюківському вагонобудівному заводі вже існує повністю налагоджене виробництво й організоване сервісне обслуговування цих самих швидкісних міжрегіональних двосистемних поїздів. З тією лише різницею, що це українські поїзди «Тарпани» – високоінтелектуальний продукт українських конструкторів, продукція з високою доданою вартістю. Вона піднімає економіку та імідж країни на новий рівень. Причому у виробництві вітчизняних сучасних поїздів беруть участь близько 180 українських підприємств», – додав топ-менеджер заводу.

Він додав, що зважаючи на те, що «Мінінфраструктури України планує закупити 10 швидкісних електропоїздів, Крюківський вагонобудівний завод готовий їх виготовити».

Нагадаємо, минулого тижня відбулася зустріч представників Мінінфраструктури із представниками компанії Hyundai, на якій, зокрема, МІУ висловило зацікавленість у модернізації рухомого складу УЗ з Hyundai.

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

Читайте також