КВБЗ побудував 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив
Новини, Рухомий склад

КВБЗ побудував 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив

7 квітня 2020 року з потоку з виготовлення вантажних вагонів складально-зварювального корпусу ПАТ «КВБЗ» зійшов 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив моделі 19-7017-05. Про це повідомляє пресслужба підприємства.

«Мінвози нового покоління – це вагони-хопери краплеподібної форми, з заокругленими боковими стінками. Ноу-хау від Крюківського вагонобудівного. Торік ми писали про історію створення такого самого краплеподібного вагона для перевезення зерна. Мінвоз – його молодший брат», – зазначили на підприємстві.

Виробництво таких вагонів розпочалося у 2005 році. За інформацією управління виробництвом, тоді було виготовлено 400 вагонів моделі 19-7017 та 200 – моделі 19-7017-01. У 2006 році відповідно 151 та 253.

«Попит на ринку диктує свої правила. Тож до виробництва мінвозів у складально-зварювальному повернулися у 2009 році, замовнику відправлено 157 вагонів для мінеральних добрив. У 2019-2020 роках настав новий етап виробництва цих вагонів, цього разу замовник обрав ще новішу модель 19-7017-05. У модельному ряді вантажних вагонів КВБЗ є моделі на будь-який смак та потребу покупця», – розповіли на заводі.

КВБЗ побудував 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добривДовідка: Випуск вагонів-хоперів для перевезення мінеральних добрив моделей 19-7017 і 19-7017-01 на ПАТ «КВБЗ» освоїли у 2005 році. У 2011 модельний ряд вагонів-хоперів для мінеральних добрив розширено вагоном моделі 19-7017-05.Експлуатаційні характеристики всіх трьох моделей вагонів схожі: вантажопідйомність вагона кожної моделі становить 71 тонну, внутрішні поверхні кузовів, які контактують з агресивним вантажем, покриті антикорозійним матеріалом. Вагони мають однаковий дизайн і основні габаритні розміри.

Відрізняється такий параметр, як обсяг кузова: вагон моделі 19-7017 – 91 куб. м, 19-7017-01 – 87 куб. м, 19-7017-05 – 96 куб. м. Моделі вагонів також відрізняються одна від одної конструкцією механізмів розвантажувальних пристроїв. Вагон моделі 19-7017 обладнано розвантажувальними люками з використанням шиберних пристроїв, а вагони моделей 19-7017-01 і 19-7017-05 – розвантажувальними пристроями типу важеля.

Вагони моделі 19-7017 вперше були поставлені Литовським залізницям. Вагони моделей 19-7017-01 і 19-7017-05 виготовлені й продовжують виготовлятися на замовлення ВАТ «Білоруськалій», м. Солігорськ – одного з найбільших виробників і експортерів калійних мінеральних добрив.

КВБЗ побудував 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добривКВБЗ побудував 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також