Криклій запропонував Казахстану перейти на систему обміну цифровими дозволами між країнами
Новини, Міжнародні новини, Новини бізнесу, Перевезення

Криклій запропонував Казахстану перейти на систему обміну цифровими дозволами між країнами

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій запропонував Казахстану перейти на систему обміну цифровими дозволами на міжнародні вантажні автоперевезення. Відповідну пропозицію Криклій озвучив під час зустрічі із заступником Прем‘єр-міністра Казахстану Романом Скляром. Сторони обговорювали перспективи подальшого співробітництва між обома країнами у сфері транспортної інфраструктури та торгівлі.

“Владислав Криклій зазначив, що основним спільним завданням для України та Казахстану є створення комфортних конкурентних маршрутів і умов для перевезення вантажів з метою стимулювання їх обсягів. Тому він запропонував казахстанській стороні перейти на систему обміну цифровими дозволами на міжнародні вантажні автоперевезення, що сприятиме значному посиленню цієї співпраці”, – повідомили в пресслужбі МІУ.

Подібні пілотні проєкти Україна також планує впроваджувати і з Польщею. Разом з цим, Міністр підкреслив необхідність підвищення конкурентоспроможності коридору ТРАСЕКА через впровадження єдиного транзитного дозволу між країнами-учасницями проєкту. Цьогоріч саме Казахстан головує в міжурядовій комісії ТРАСЕКА, тому в МІУ й підкреслюють важливість зняття бар’єрів у проходженні контейнерних поїздів і запровадження єдиних тарифів і документів на перевезення.

Очільник Міністерства також повідомив, що Україна планує масштабну електрифікацію і модернізацію свої залізничної інфраструктури, зокрема:

  • реконструкцію залізничної колії на ділянці держкордону «Мостиська-2 – Скнилів» у Львівській області;
  • електрифікацію ділянки «Ковель-Ізов-держкордон» довжиною 94 км;
  •  модернізацію залізничної колії 1435 мм на ділянці «Ковель-Ягодин-держкордон» з подальшою електрифікацією тощо.

Крім цього, відзначив Криклій, одним із пріоритетних завдань українського Уряду є створення на території України інфраструктури для високошвидкісного залізничного руху.

“Низка провідних країн світу, зокрема Корея, Китай та Італія вже підтвердили свою зацікавленість брати участь у цьому проєкті. За попередніми оцінками, загальна довжина колій, яку планується побудувати, становить близько 2000 км”, – відзначили в МІУ

Також під час зустрічі Владислав Криклій наголосив на важливості продовження роботи із залучення додаткового вантажопотоку в напрямку Китай – Казахстан – Азербайджан – Грузія – Україна – країни Європи з використанням морських портів Чорного і Каспійського морів.

Нагадаємо, 10 липня на сайті Верховної Ради зареєстровано законопроєкт №0052 “Про приєднання до Угоди про розвиток мультимодальних перевезень ТРАСЕКА”. Законопроєкт подано на підставі розпорядження уряду.

Відзначиом, що в  економічному аудиті країни йдеться про те, що транзитний потенціал України використовується тільки на 25–30%. В той же час розвиток логістичної інфраструктури та гармонізація транспортних коридорів з країнами Європи і світу дасть можливість Україні реалізувати своє вигідне положення та стати транзитним хабом світового масштабу. Ефект від збільшення експорту транспортних послуг може сягнути 359 млрд дол. США за наступні 10 років.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також