Міністерство інфраструктури України має імплементувати 44 директиви та 13 регламентів ЄС у сфері транспорту та надання послуг поштового зв’язку і 13 директив та три регламенти у сфері морського та внутрішнього водного транспорту. Про це у своїй колонці на сайті Європейської правди пише міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
«За поточним прогресом виконання всіх завдань у межах кожного року та загальною картиною імплементації європейського законодавства в цілому з листопада минулого року слідкує запроваджена Урядом онлайн-система “Пульс Угоди”. Для відмітки у “100% виконано” протягом 2018-2024 роках нам потрібно реалізувати 107 завдань (445 заходів)», – відзначає Криклій.
За словами міністра, у зоні його відповідальності — законопроєкти про внутрішній водний і залізничний транспорт, зміни у сфері перевезення небезпечних вантажів, законопроєкти про поштовий зв’язок, про суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів та мультимодальні перевезення, зміни з врегулювання ринку послуг автомобільного транспорту та зміни у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів.
«Серед усіх восьми в Раді зареєстровано перші три», – зауважує міністр.
Криклій переконаний, що законопроєкт “Про залізничний транспорт України”, який зараз зареєстрований в Раді, дозволить нарешті замінити сьогоднішні неефективні правила функціонування залізниці на відкритий ринок залізничних перевезень з прозорими та рівними умовами для бізнесу і якісними послугами для пасажирів.
«Ми маємо зобов’язання перед ЄС відкрити цей ринок, щоб в майбутньому в залізничній інфраструктурі міг оперувати будь-який перевізник – як приватний, так і державний. Для цього у міністерстві вже розпочала свою роботу Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Цей проєкт бізнес чекав і просив уже два роки», – пише Криклій.
Міністр відзначає, що експеримент з приватною тягою на окремих невеликих ділянках дозволить протестувати систему залучення приватних операторів: питання отримання дозволу для оперування на інфраструктури, системи управління безпекою, співпраці з Укрзалізницею як з оператором інфраструктури.
Нагадаємо, що раніше радник міністра інфраструктури Віктор Довгань повідомив про те, що Європейський Союз готовий виділити Україні 1,2 млрд євро макрофінансової допомоги, але за певних умов. Однією з таких є ухвалення Закону про залізничний транспорт.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики