Заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“ Костянтин Гапій зазначив, що причиною спаду обсягів перевезень Укрзалізницею є відсутність системного підходу до вирішення питання з провізною спроможністю, яку зараз може забезпечити УЗ. Про це він сказав у інтерв’ю журналісту Rail.insider.
“На мою думку, на сьогодні 2 найбільші проблеми: дефіцит тягового рухомого складу й поганий технічний стан наявного парку та дефіцит і відтік кваліфікованих кадрів робочих спеціальностей. Ці дві проблеми не вирішувалися належним чином ані державою, ані перевізником”, – зазначив Гапій.
Він додав, що робочий парк вагонів збільшується, а тяговий парк зменшується. Окрім того, є нестача людей, які мають оглядати й виконувати всі інші необхідні процедури з вагонами на станціях та іншій інфраструктурі.
“Якщо не вирішувати базові проблеми, то жодні виходи на IPO та інші подібні дії не виведуть УЗ із глибокої кризи. А глибока криза в УЗ легко може стати кризою в економіці України в цілому”, – резюмував заступник директора з логістики ТОВ “ІНДІ ЛОДЖИСТІКС“.
Докладніше читайте в інтерв’ю.
Нагадаємо, у 2019 році залізницею перевезли 312,9 млн тонн вантажів, що на 2,9% менше проти аналогічного періоду 2018 року.
Тепер ми в Telegram! Долучайтеся за посиланням!
Опитування
[democracy id=”3″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики