Компанія Інтерпайп у січні-травні випустила 89,6 тис. тонн залізничної продукції, що на 13% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Про це повідомляє GMK.Center з посиланням на звіт компанії.
Зауважується, що виробництво сталі за 5 місяців, навпаки, скоротилося на 17% (до 333,2 тис. тонн); виробництво труб впало на 34%, до (194,2 тис. тонн).
За травень компанія виробила 60,8 тис. тонн сталі, 40,4 тис. тонн залізничної продукції, 17,6 тис. тонн труб.
Географія поставок залізничної продукції: СНД (46%), Європа (32%), Україна (15%), Близький Схід (4%). Основні напрямки реалізації труб – Європа (34%), Близький Схід (23%), Україна (17%), СНД (12%) і США (11%).
В Інтерпайпі пояснюють зростання поставок залізничної продукції відновленням антидемпінгового мита на українські залізничні колеса в розмірі 34,22% в Євразійському економічному союзі (ЄАЕС). Адже дистриб’ютори намагалися максимально збільшити запаси до початку дії мита.
Раніше повідомлялось, що у 2019 році Інтерпайп збільшив виторг від продажу залізничної продукції на 49% — до 425 млн доларів
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики