Новини, Укрзалізниця

ФРУ підтримала ініціативу щодо повернення пільг зі сплати земельного податку для залізничного транспорту

Федерація роботодавців України звернулась до Президента України, голови Верховної Ради, прем‘єр-міністра, профільних міністрів з проханням повернути залізничній галузі пільги зі сплати земельного податку, щоб зекономлений ресурс використати на оновлення тягового рухомого складу. Про це повідомляє пресслужба УЗ.

Зокрема, як зазначається, у зверненні йдеться про те, що залізничні перевезення для України є основою сталого розвитку економіки. Частка залізничних перевезень у загальному вантажообігу становить близько 80%, а динаміка реального ВВП корелює з динамікою залізничних перевезень на понад 90%.

У ФРУ також нагадали, що з 1 січня цього рокуУкрзалізниця повністю позбавлена пільги зі сплати земельного податку, що призводить до суттєвого збільшення щорічних витрат галузі.

«На жаль, з 1996 року всупереч Закону України «Про залізничний транспорт» Укрзалізниця не отримувала жодного фінансування з бюджетів усіх рівнів, а збитки від пасажирських перевезень лише за 2018 рік становили 12 млрд грн плюс капітальні вкладення в пасажирські перевезення понад 2 млрд грн», — повідомляє ФРУ.

Нагадаємо, що у результаті скасування пільг обсяг «земельних» податкових відрахувань для Укрзалізниці у 2019 році зросте втричі у порівнянні з 2018 роком — до 4-4,2 млрд грн.

Раніше повідомлялося, що скасувати податок на землю для Укрзалізниці хочуть і в МІУ.

«Ми вже з профільним комітетом це питання обговорили. Будемо працювати над тим, щоб відмінити податок в цьому році, адже з таким же успіхом Укравтодор міг би платити податок на землю», — повідомив  міністр інфраструктури Владислав Криклій в одному з інтерв’ю.

[democracy id=”20″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також